اخبار علمی
1397/09/21 18:00

بنیان سنگ بنای انجمن علمی بازاریابی ایران در تبریز

بنیان سنگ بنای انجمن علمی بازاریابی ایران در تبریز
در مراسمی با حضور جمعی از اساتید، تجار، صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، و صاحبان کسب و کار و شرکت‌های استارت آپی، سنگ بنای انجمن علمی بازاریابی ایران در تبریز بنیان نهاده شد.
دکتر علیرضا فضل‌زاده رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه بازاریابی امروزه در عصر جهانی شدن به عنوان علم، تکنیک و هنر محسوب می‌شود. شکل‌گیری انجمن علمی بازاریابی ایران را در تبریز به فال نیک‌گرفت و گفت: بازاریابی‌های علمی و نوین می‌تواند به رونق و پویایی کسب و کارهای جدید، و معرفی بهتر محصولات تولیدی و خدماتی منجر می‌شود و اشتغال و پویایی و رونق اقتصادی را به دنبال آورد.


دکتر سیدصمد حسینی رئیس پردیس‌های دانشگاه تبریز نیز در سخنانی با اشاره به اینکه باید خلاء دانشگاه و صنعت و بازاریابی را در بهترین وجه پر کنیم گفت: با شکل‌گیری انجمن علمی بازاریابی ایران در آذربایجان‌شرقی امیدواریم فرایندهای بازاریابی کالا و خدمات در این استان مهم صنعتی و اقتصادی شکل منسجم و علمی‌تر به خود گیرد. و دانشگاه تبریز به عنوان مهم‌ترین قطب علمی شمالغرب کشور از انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجان‌شرقی حمایت‌های علمی و عملی و مشاوره‌ای را به عمل خواهد آورد.


دکتر محمد فاریابی استاد ممتاز گروه مدیریت دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز به عنوان مؤسس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجا‌ن‌شرقی نیز گفت: آذربایجان‌شرقی قطب بزرگ تولیدی و صنعتی و اقتصادی و تجاری کشور است و هدف ما از راه‌اندازی این انجمن، ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی فنی به مدیران کسب و کارهای جدید و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی دولتی و غیردولتی است. دکتر فاریابی افزود: انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی با محققان و متخصصانی که به گونه‌ای با علم بازاریابی سروکار دارند و همچنین همکاری با نهادهای اجرایی، علمی، پژوهشی در زمینه بازاریابی و بازنگری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوطه به امور آموزشی و پژوهش نیز مدنظر ما خواهد بود.

دکتر فاریابی با اشاره به اینکه انجمن علمی بازاریابی ایران در سال 1390 زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی دانش بازاریابی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های بازاریابی و مدیریت بازار تشکیل شده است گفت: شعبات این انجمن در استان‌های بزرگ شکل می‌گیرد و ان‌شاءا... با همت دانشگاه تبریز و اساتید، بازاریابان و بازاریان و فعالان اقتصادی و رسانه‌ای و تبلیغاتی، شعبه آذربایجان‌شرقی در کشور الگو خواهد شد.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره بازاریابی به بنگاه‌های تجاری و کسب و کارها، برپایی کارگاه‌ها و کنفرانس‌ها، توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه و حتی برگزاری آزمون‌های صلاحیت برای مدرسان، مشاوران و بازاریابان با مجوز وزارت علوم از خدمات گسترده انجمن علمی بازاریابی آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

در ادامه این نشست انتخاب اعضاء هیئت مؤسس انجمن بازاریابی استان صورت گرفت و بیش از 10 نفر از اساتید بازاریابی، صاحبان بنگاه‌های تجاری و کسب و کارهای جدید و فعالان این حوزه به عنوان هیئت مؤسس انتخاب شدند که مقرر شد روز دوشنبه 26 آذر ماه جاری در مراسمی در دانشگاه تبریز از سوی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران و تنی چند از اساتید برجسته حوزه بازاریابی کشور و مسئولان وزارت علوم و دانشگاه تبریز دکتر محمد فاریابی استاد مدیریت دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز با تشریفات قانونی به عنوان رئیس انجمن علمی بازاریابی آذربایجان‌شرقی معرفی شود و با انتخاب هیئت مؤسس آن رسماً فعالیت‌های این انجمن در آذربایجان‌شرقی آغاز گردد.





نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :
تصویر :

برچسب ها : 
طراحی وب سایت : پورتال ساز