اخبار هنری
1393/05/30 16:02

فیلمهای آخر هفته سیما

فیلمهای آخر هفته سیما
 همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) و تعطیلات آخر هفته، شبکه های سیما نیز فهرست فیلمهای خود در روزهای پایانی این هفته را اعلام کردند.

 فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن « سرگذشت ریچارد کمپ »، « پیوند »، « خرگوش مخملی » ،« سلاله » ،« راز فانوس » ،« برکه من » ، « دست های مسلح »، « بیداری ۱  و ۲ »، « فرشته چهارم » ، « حس تنهایی » ،« برگشت ناپذیر » ،« فیلبان نابغه »، « گمشده ۱۹۸۰ »، « تعطیلات دوست داشتنی » ، « طمع »، « مروارید سرخ » ،« چای جوشیده » ، « در جستجوی ماوریکس »، « دعوت » ، « راز »، « سپیده » ، « عبور از غبار »، « بچه خرس های قطبی » و « تایتان » پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

شرح کامل فیلمهای شبکه های سیما به شرح ذیل است:

شبکه اول سیما:

به گزارش  سینماپرس به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « سرگذشت ریچارد کمپ » به کارگردانی ژرمینال آلوارز ، پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان این فیلم با بازی ژان، هاگز آنگلید و ملانی تیئری آمده است : در سال ۲۰۰۹ ریچارد کمپ میانسال کمیسر اداره پلیس است که در پی بررسی یک پرونده قتل با شاهدی به نام هلن بتیستلی آشنا می شود. ریچارد در جستجوی اسناد و شواهد پرونده ناگهان در زمان سفر کرده و به دوره جوانی اش در اداره پلیس (یعنی سال ۱۹۸۹) بازمی گردد. در گذشته هم او بر روی پرونده یک قاتل زنجیره ای کار می کرد. ریچارد میانسال که از همه قتل ها و نحوه وقوع آنها و نام مقتولین آگاه است به کمک هلن که در آن سال ها یک روانپزشک جوان و بی تجربه است اطلاعات خوبی به ریچارد جوان و کمیسرهای دیگر مسئول پرونده می رساند اما ...

*************************************

فیلم تلویزیونی « پیوند » به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی ، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۴:۵۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم داستان میلاد کودکی ایرانی است که به واسطه بیماری مغزی به کما می رود. همزمان با او در بیمارستان در بخش کودکان تعدادی بچه از فلسطین و غزه بستری کرده اند. یکی از آنها نوال دختر بچه فلسطینی است که علاه بر مجروحیت، نارسایی قلبی هم دارد. بعد از کش و قوسی پدر و مادر میلاد رضایت می دهند تا قلب میلاد به نوال پیوند زده شود و او از مرگ حتمی نجات پیدا کند.

ژاله صامتی، مجید مظفری، بهروز بقایی و بهناز جعفری در فیلم تلویزیونی « پیوند » ایفای نقش کرده اند.

  *************************************

شبکه دو سیما

انیمیشن « خرگوش مخملی » به کارگردانی دنیز کواِسنل ، پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۹:۳۰ صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان با بازی جین سیمور، تام اِسکریت و اِلِن برستین آمده است : توبی پسر بچه ای است ۷-۸ ساله که مادر خود را چند سال پیش از دست داده است. پدر او قرار است به مدت ۱ماه به مأموریت برود. از این رو مجبور است توبی را به منزل مادربزرگش ببرد. توبی در منزل مادر بزرگش با اتاق زیر شیروانی آشنا می شود. اتاقی که اسباب بازی های گوناگونی در آن وجود دارد. او در مدت کوتاهی با این اسباب بازی ها مأنوس شده ؛ در خیال پردازی های خود با آنها بازی می کند. او در دنیای خیالی خود با این حیوانات عروسکی در جنگلی زندگی پر شور و نشاطی دارد و ...

*************************************

فیلم تلویزیونی « سلاله » به کارگردانی حسین تبریزی ، پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه این فیلم با بازی افسر اسدی، سیاوش طهمورث، حسن جوهرچی و نیلوفر شهیدی آمده است: سلاله دختر دانشجوئی است که پدر خود را از دست داده است و با مادرش مونس زندگی می کند، مونس مبتلا به بیماری قلبی است و درمان او هزینه سنگینی دارد. سلاله پیگیر آن است تا مغازه پدر خود را به فروش برساند اما عموی او غدیر مخالف تصمیم اوست و سند مغازه را که برادرش به امانت نزد او گذاشته بود به سلاله نمی دهد. اما سلاله همچنان پیگیر گرفتن سند از عموی خود است و ...

*************************************

فیلم تلویزیونی « راز فانوس » به کارگردانی محمد حسن زاده ، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۸ صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان از این قرار است که : حامد نوجوانی ۱۲ ساله که در پی مشکلات اقتصادی که برای خانواده اش فراهم می شود، همراه به کمک دوستان و همکلاسی هایش درصدد رونق بخشیدن به کارگاه سفالگری که پیشه مردم شهرستان است و شغل پدرش هم هست می شود. و با تیز هوشی و پشتکار و امید این صنعت را رونق می دهد و مشکلات خانوادگی خود را حل می کند.

اصغر محبی، علی سلیمانی، سپیده خداوردی، امید رمضانی و مونا فرجاد در فیلم تلویزیونی « راز فانوس » به تهیه کنندگی انوش جعفریان ایفای نقش کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی « برکه من » به کارگردانی کلود نوریدسانی و ماری پرنو ، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : گراسون پسربچه ای است که با طبیعت رابطه ای احساسی و عمیق دارد. او هرروز کنار دریاچه می آید و به حشرات نگاه می کند و با قاصدک ها بازی می کند. او با ایریس دختر همسایه گاهی به دشت می رود و بازی می کند. ایریس نیز شقایق ها را دوست دارد و با آنها عروسک می سازد . ایریس و گراسون یک سفر خیالی به زیر دریاچه دارند. در انتهای داستان ایریس با خانواده اش روستا را ترک می کند.

*************************************

شبکه سه سیما

 فیلم سینمایی « دست های مسلح » به کارگردانی پایری جولیوت ، پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۱ از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه این فیلم با بازی روشدی زم،  لیلا بختی، مارک لاوین و مارلین کانتو آمده است : مقداری از تسلیحات نظامی ناتو در صربستان دزدیده می شود. لوکا اسکالی بازرس ویژه بخش مبارزه با سرقت های مسلحانه در شهر مارسی است . بخشی از تسلیحات دزدیده شده به همراه مقداری از کوکائین در یک کامیون حمل تره بار از صربستان به فرانسه کشف می شود. اسکالی دختری به نام مایا دارد که سالهاست او را ندیده است مایا پلیس بخش مبارزه با مواد مخدر است و در یک واحد فاسد پلیس فعالیت می کند. اسکالی به بهانه این پرونده به دخترش نزدیک تر می شود و اطلاعات پرونده را به مایا می دهد و...

*************************************

فیلم تلویزیونی « بیداری ۱ » به کارگردانی بهرام عظیم پور و تهیه کنندگی آقاهرندی و پورکیانی محصول سال ۱۳۸۶ شبکه سه، پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این  فیلم روایت زندگی ترنگ و سینا دختر و پسری جوان از دو خواستگاه اجتماعی مختلف هستند . آنها ازدواج می کنند اما سینا بر اثر بیماری می میرد و ترنگ که باردار است قصد دارد فرزندش را سقط کند اما خواهر سینا که خود بچه دار نمی شود مخالفت می کند و قرار می شود ترنگ بچه را پس از به دنیا آمدن به خواهر سینا بسپارد. اما زمانی که بچه به دنیا می آید مهر او چنان به دل ترنگ می افتد که لحظه ای قادر به جدایی از او نیست. پس از کشمکش های زیاد در نهایت قرار می شود بچه تا ۷ سالگی نزد ترنگ بماند و آنگاه به نزد عمه اش برود.

داوود رشیدی، پرویز پورحسینی، آتیلا پسیانی و بهناز جعفری در فیلم تلویزیونی « بیداری » بازی کرده اند.

گفتنی است قسمت دوم فیلم تلویزیونی « بیداری » جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش می شود .

*************************************

فیلم سینمایی « فرشته چهارم » به کارگردانی جان ایروین محصول سال ۲۰۰۱ و تولید مشترک انگلیس و  کانادا ، پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جیسون پریسلی، فورست ویتاکر و شارلوت رامپلینگ آمده است: جک الگین خبرنگار یک مجله است. او تصمیم می گیرد برای تهیه خبری به هند سفر کند. به خواست او خانواده اش همراه وی می روند. اما هواپیما توسط تروریست های صرب ربوده می شود. در میان مسافران تارنور کاردار وزارت خارجه انگلستان هست. دلیل اصلی ربودن هواپیما کیف حاوی اطلاعات اوست. اما هواپیما رباها درخواست پنجاه میلیون دلار باج از دولت امریکا که صاحب هواپیما است می کنند. پول پرداخت می شود اما ماموران زیرنظر بریتانیا به تروریست ها شلیک می کنند. صربها نیز ۱۵ گروگان هواپیما را می کشند. در میان کشته شدگان همسر و دو دختر جک الگین هستند.

*************************************

فیلم تلویزیونی « حس تنهایی » به کارگردانی مجید حسین شیرودی و تهیه کنندگی اصغر زائری، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی سارا خوئینی‏ها، بهزاد خداویسی، علی اسکندری، نیلوفر هوشمند، حبیب ثامنیه و حسن شجاعی آمده است: داستان مهتاب وکیل مستقل و پایه یک دادگستری را روایت می کند که همواره پرونده های سنگین به او سپرده می شود این بار پرونده طلاق برادرش مسعود و زنش یلدا به او سپرده می شود. وکالت یلدا را در دادگاه همسر سابقش وحید شاکری به عهده می گیرد که در این جریان، آنها به واقعیت هایی درباره زندگی خودشان پی می برند.

فیلم تلویزیونی «حس تنهایی » از تولیدات مرکز سیما فیلم در سال ۱۳۹۰ساخته شده است.

*************************************

فیلم سینمایی « برگشت ناپذیر » به کارگردانی امیر احمد انصاری، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم با بازی حشمت آرمیده، محسن نجفی، شاهرخ استخری، علیرضا کمالی، امیرحسین صدیق و ماه‌چهره خلیلی آمده است: جلالی کارخانه داری است که در کارخانه او پسری به نام مرتضی کار می کند که از او می دزدد و به کارگران بیچاره و افراد ندار می دهد و اما  جلالی که متوجه شده برای او پاپوش درست می کند و مرتضی را ۵  سال به زندان می افتد . تنها کسی که از او حمایت می کند جواد دوستش است که او هم در آن کارخانه کار می کند. بعد از آزادی مرتضی که به فکر انتقام است نزد دوستش امیر حسین که پسر با ایمانی است ، می رود و ...

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی « فیلبان نابغه » به کارگردانی شونساکو کاواکی ، پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۵ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی یویا یاگیرا و تاکاکو توکیا آمده است: خانواده مزرعه داری که برای نگهداری حیوانات اهلی و وحشی خود دچار مشکلات مالی شده اند باید هر چه زودتر باید بدهی خود را به بانک پرداخت کنند. آنها به خاطر همین مجبور هستند برخی از حیوانات خود را از جمله یک فیل را باید به فروش برسانند. چون آنها توانایی پرداخت هزینه های فیل را ندارند. رندی پسر خانواده تصمیم می گیرد بر خلاف نظر نامادری اش به مدرسه فیل بانی برود تا بتواند از این فیل نگهداری کند. بالاخره او تحصیلات خود را به اتمام می رساند و نگهداری از فیل را بر عهده می گیرد و ...

*************************************

فیلم سینمایی « گمشده ۱۹۸۰» به کارگردانی جیمز مارش ، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

داستان این فیلم با بازی وارن کلارک و پدی کونسایدین درباره خبرنگاری است که تلاش دارد در منطقه یورکشایر پرونده چند قتل زنجیره ای را مورد بررسی قرار دهد به قتل می رسد. پلیس محلی توسط یک سرمایه دار خریداری شده اند تا مخالفان پروژه تجاری - مسکونی او را از سر را بردارند. ساکنین این محله کولی ها هستند و قصد ترک این منطقه را ندارند. پس از مرگ خبرنگار، پلیس یک مضنون به قتل را دستگیر می کند، اما دوباره قتل مشابه ای رخ می دهد و ...

*************************************

شبکه تهران سیما

فیلم تلویزیونی « تعطیلات دوست داشتنی » به کارگردانی سیدوحید حسینی ، پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت۱۳:۳۰ در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

داستان تعطیلات دوست داشتنی درباره نیما و نوشین دو بچه هفت و ده ساله است که پدر و مادرشان به خارج از کشور سفر می‌کنند و در این مدت نیما و نوشین را به خانه دایی شان می‌برند. دایی آنها در یک کلبه جنگلی زندگی می‌کند. از طرفی بچه‌ها به دلیل شغل پدر و مادرشان که تصویرگر کتاب کودک هستند، با دنیای شخصیت‌ها و قهرمان‌های قصه‌های کودک آشنایی دارند. آنها در کلبه دایی با برخی از این شخصیــت‌ها روبه رو می‌شوند و سفرهای مختلف را با آنها تجربه می‌کنند.

مریم سعادت، رامین ناصر نصیر و عرفان برزین در فیلم تلویزیونی « تعطیلات دوست داشتنی » ایفای نقش کرده اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی « طمع » به کارگردانی بهادر  اسدی ، جمعه ۳۱ مرداد ماه ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: آقا مرتضی یکی از کسبه معتمد بازار به واسطه چک های بلامحلی که دامادش (احمد) جعل کرده، برای اینکه پول با سود ۷ درصد به دست بیاورد بیهوش شده و به کما می رود. داستان از جایی شروع می شود که افراد متضرر به آقا مرتضی رجوع می کنند برای وصول مبالغ چک هایشان. پدر احمد به نام حاج رضا که او هم از دوستان قدیمی حاج رضا است در صدد رفع و رجوع قضیه و پرداخت مطالبات طلبکاران بر می آید و با فروش حجره خود در بازار طلب افراد را پرداخت می کند.

هوشنگ توکلی، مارال فرجاد، میرطاهر مظلومی و مجید شهریاری در فیلم تلویزیونی « طمع » بازی کرده اند.

*************************************

انیمیشن « مروارید سرخ » به کارگردانی بهروز سلطانی فر ، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۹ صبح از شبکه تهران پخش می شود.

داستان درباره صیادی جنوبی به نام یونس بوده که از طریق صید ماهی و صدف امرار معاش می کند. ‌یونس به اعماق دریا نفوذ کرده و مرواریدی سرخ را پیدا می کند.  این اتفاق موجب می شود که او به دنبال دلیل رنگ غیرعادی این مروارید باشد. سرانجام از کشته شدن عده ای از هموطنان بی گناه ما در این منطقه مطلع می شود

*************************************

فیلم تلویزیونی « چای جوشیده » به کارگردانی افشین صادقی ، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که : اکبر رکنی که مرد متمولی است در تصادف همسرش و دخترش را از دست داده و تمام امیدش به تنها پسرش بهزاد است . بهزاد با دختر خاله اش سارا نامزد است . محمد طلوعی پدر سارا سرهنگ دایره جنایی است که همه همکارانش روی او حساب می کنند او مرد درستکاری است و هرگز از اصول درستی و صداقت تخطی نداشته است . بهزاد در درگیری با یکی از کارگران ساختمانی که اتفاقا معتاد بوده و یک بار بهزاد با او درگیری لفظی داشته و او را تهدید کرده بوده است باعث قتل وی شده و این قضیه را فقط به پدرش اقرار می کند . اکبر رکنی هم با استخدام یک وکیل وقتی می بیند که نمی تواند بهزاد را از راه قانونی نجات دهد از با جناقش می خواهد که با عوض کردن نمونه خون آزمایشگاه جنایی بهزاد را نجات دهد و مانع پاشیده شدن زندگی دخترش شود . سارا که متوجه قضایا شده با پدرش صحبت می کند و از او می خواهد که به خاطر او خلافی مرتکب نشود و به دیدن همسرش رفته و به او می گوید که منتظرش می ماند تا حبسش تمام شود.

مجید مشیری، کیوان محمود نژاد، بهرام ابراهیمی، پدیده پریدری و رزا آرایش در فیلم تلویزیونی « چای جوشیده » بازی کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی « در جستجوی ماوریکس » به کارگردانی مایکل اپتد ، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۲۱:۴۵ از شبکه تهران روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : جی موریازیتی از کودکی به موج سواری علاقمند است و موج ها را اندازه گیری می کند . او در همین زمان یک بار که جانش در خطر است توسط یک موج سوار حرفه ای به نام فراستی نجات می یابد و پس از آن جی همواره آرزویش این است که توسط فراستی آموزش ببیند. از سوی دیگر جی دچار مشکلات فراوانی در زندگی خانوادگی اش است. پدر جی  خانواده را ترک کرده و مادر او کریستی برای کنار آمدن با این موضوع و بازگشتن به زندگی عادی نیاز به زمان زیادی دارد، با پیگری های سماجت آلود جی و اصرار برندا همسر فراستی جی تحت آموزش فراستی قرار می گیرد و ...

ژرارد باتلر، جانی وستون ، الیزابت شو و ابیگل اسپنسر در فیلم تلویزیونی « در جستجوی ماوریکس » ایفای نقش کرده اند.

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی « دعوت » به کارگردانی سید مجتبی اسدپور ، پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مرضیه همسر رحمان صالحی دچار فراموشی شده است، او با همسرش از شهر بم برای زیارت به قم آمده و در بدو ورود و پیش از اسکان گم میشود. مرضیه سوار بر ماشینی کرایهای میشود که رانندهاش مسعود است و کیفش را در ماشین او جا میگذارد؛ کیفی که محتوای آن کارت بانک و مقداری پول نقد است. مسعود زندگی فقیرانهای دارد و برای برداشت از کارت بانک که رمزش را بر اثر اهمال مرضیه متوجه شده  وسوسه میشود. از طرفی رحمان کارمند شرکتی حقوقی است و قرار است معاملهای شبهدار را برای شخصی نه چندان درستکار به نام نامدار انجام دهد و در ازای آن مبلغی دریافت کند تا از این طریق هزینهی درمان همسرش فراهم شود و ...

فیلم تلویزیونی « دعوت » به تهیه کنندگی حسین حقائی صرمی تولید مرکز قم است .

*************************************

فیلم تلویزیونی « راز » به کارگردانی وحیدرضا حدیدی و تهیه کنندگی کامران پاک منش ، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می شود.

داستان فیلم درباره رزمنده جانبازی به نام کاصادق می باشد که با دخترش زندگی می کند . او تصمیم می گیرد برای بار آخر به دنا صعود کند ، باوجود مخالفت های دخترش با چند نفراز همرزمان قدیمی اش از چند استان کشور این صعود را انجام می دهد. در نزدیکی قله کاصادق که از جانبازان دفاع مقدس است راز برادر شهیدش را برملا می کند و خود به فیض شهادت نائل می گردد.این صعود و شهادت در اوج موجبات دگرگونی روحی فرزند یکی از همرزمانش می شود که به دفاع مقدس واین صعود خیلی جدی نگاه نمی کند واولویت های دیگری را مدنظردارد.

وحید رضا حدیدی، باران زمانی، حبیب دهقان نسب و کاظم بلوچی در فیلم تلویزیونی « راز » تولید مرکز کهگیلویه و بویر احمد می باشد.

*************************************

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی « سپیده » به کارگردانی و تهیه کنندگی سید روح‌الله حجازی از تولیدات گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیما فیلم ، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

داستان « سپیده » با بازی پریوش نظریه، سیدفخرالدین حجازی و آرش مجیدی از این قرار است که: علیرضا و سپیده یکدیگر را عاشقانه دوست دارند. سپیده باردار است و در همین حال در می‌یابد دچار بیماری شده و چیزی به پایان عمرش باقی نمانده است، پزشکان او را به سقط جنین توصیه می‌کنند. حالا او بین مادر شدن و زنده ماندن مجبور به انتخاب می‌شود.

*************************************

شبکه آموزش سیما

 فیلم سینمایی « عبور از غبار » به کارگردانی پوران درخشنده ، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت۱۰ صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .

داستان فیلم از این قرار است که : معلمی با همسر و فرزندش در یکی از روستاهای حومه تهران زندگی می کند. او به سختی موفق می شود خانه ای در بلندی تپه ای بسازد اما به زودی متوجه می شود که همسرش از بیماری کلیه رنج می برد و در شرف مرگ است. تمام اقدامات او، به دلیل وضع نامساعد مالی،‌ برای همسر بیمارش بی نتیجه می ماند تا این که مادر یکی از شاگردانش که به نظر می رسد دانش آموز بی انضباطی است بدون اطلاع معلم به بیمارستان می رود و یکی از کلیه هایش را به همسر معلم اهدا می کند.

خسرو شکیبایی و مهناز افضلی در فیلم سینمایی « عبور از غبار » ایفای نقش کرده اند.

************************************

شبکه پویا

انیمیشن « بچه خرس های قطبی »، پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۲۱ از شبکـه پویا پخش خواهد شد .

این انیمیشن درباره بچه خرس هایی با نام های موشکا و میشکاست که با مجروح شدن پدرشان وظیفه او را انجام داده و ماموریت دارند بهار را به قطب بیاورند و در این راه با یک بچه سیل آشنا می شوند و .....

*************************************

انیمیشن « تایتان » جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۲۱ از شبکه پویا پخش می شود.

داستان در سال ۳۰۲۸ میلادی که بشر فضا را تسخیر کرده اتفاق می افتد که سفر به کهکشان های دور دست امری طبیعی است . مرد جوانی ماموریت دارد تا کشتی زمینیان را قبل از اینکه دشمنان فضایی از راه برسند پیدا کند تا زنندگی بشر از نابودی نجات یابد .

  *************************************

شبکه نمایش


فیلم های سینمایی و تلویزیونی « رویای محبت »، « وقت » ، « پری » ، « دستبرد » و « خط مقدم خانه » پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۵،۱۷، ۱۹ ،۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

*************************************

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « به خاطر خواهرم »، « سرزمین مادری » ، «طمع ، احتیاط »، « برنده و بازنده» و « هفت مرد جنگی» جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۵ ، ۱۷ ، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.

نوشته شده توسط: میترا برزگری

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :
تصویر :

برچسب ها : 
طراحی وب سایت : پورتال ساز
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Handbag Hooks - Tiny, Yet Functional Gift Item Nobody would deny which usually handbag is essential for personal especially for the woman, considering that it may make her look elegant, charming and fashionable. However, nowadays fashion trend has get to be the only foundation of buying a handbag for many of us. Most of us have forgotten the practical utilization of handbags. Therefore, I desires to give you some assistance with how to pick from an ideal bag. The next thing that it is advisable to determine is what you always be carrying with your handbag. If you are going to make use of the handbag everyday, then most definitely you could have your wallet, your keys, cell phone, makeup plus some misc items. The amount of space these items take can really add up not to call how heavy these items can be once concepts packed into your handbag. First, knowing your figure is necessary so that you can decide the kind of handbag you wish most. This is the most important element choose a bags. Try to select a bag that suits your figure and do not copy other's styles an individual may donrrrt you have the same figure these people. Some styles suit others may not suit you well. Carrying a large handbag won't suit you if responses tall a good deal of. Whatever happened to the view of women dancing around their handbag s?! Maybe someone noticed how easy it ended up being to steal the handbag in question, or even someone else noticed how stupid it looked. Either way, in the safety thoughts and opinions it's probably for exciting workout. There are even websites that offer design and preview feature for to be able to really personalize your laptop bag. With this feature, you can play with account when selecting by altering the background color, the positioning of the picture and then the way the photo which you decide is put on the bags. Thirdly, choose a handbag to suit your closets. The color of the handbag matters alot in matching with an individual. If most of your clothing is in white, avoid choosing those grey handbags whenever they might not match great. If you are going to correspond the handbag with gorgeous clothing, it'll be better come to a decision those bright ones. Remember to choose the color that matches you. A red handbag could be a great accessory for occasion it can be will especially look beneficial for a night out when are usually dressed up for a special event. A handbag should reflect person that a person and picking a red one shows which are proud to be who are generally. You will attract many eyeballs on you with red, so in order to don't feel confident enough to do that, then just avoid it! classic leather handbag, wedding handbag, handbag hanger
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet