اخبار
1397/09/18 22:01

پاسخ های صریح دکتر پزشکیان در پشت پرده

پاسخ های صریح دکتر پزشکیان در پشت پرده
مسعود پزشکیان نایب رئیس اول دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نمایندهٔ مردم تبریز، آذرشهر و اسکو مهمان برنامه «پشت پرده»،اولین برنامه اینترنتی،گفتگو محور به زبان آذری بود.این برنامه که اجرای آن برعهده ی "مرتضی مختاری"مدرس دانشگاه و کارشناس-مجری صداوسیما می باشد ،برنامه ای چالشی . گفتگو محور با سیاسیون و افراد تاثیر گذار در استان بوده و هدفش افشای پشت پرده ها و به چالش کشاندن موضوعات مختلف است.
بخش هایی از این برنامه را در زیر می خوانید:
هیچ دولتی نمی تواند به وعده های داده شده عمل کند 
برنامه با طرح سوالی در خصوص اینکه این دولت بعد 5سال چقدر توانسته به وعده هایش عمل کند اغازشد

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : هیچ دولتی نمی تواند به وعده هایی که داده است عمل کند ،امریکا با تمام قدرت بحث تحریم هارا به جلو برده ،اقتصاد ایران در مقابل اقتصاد  امریکا اقتصاد چندان پیچیده ای نیست پس وقتی امریکا مبخواهد با ما جنگ کند باید این را قبول کنیم که دولت کارهایی که وعده داده بود را نتوانسته انجام دهد.
بامردم صادق باشیم 
وی افزود :
واقعیت را چنان چه که هست به مردم نمی گوییم،  نمیگوییم که این نوع سیاست گذاری ها این نوع هزینه و مشکلات را دارد وما باید این هزینه را پرداخت کنیم و کمک کنبم تا این اختلافات را از بین ببریم تا این وضعیت حاکم است و ما بااین سیاست به جلو پیش می رویم تنها یک راه وجود دارد که ادامه دهیم وحدت و انسجام و اعتماد جامعه را به خود و حکومت و ارگان های دولتی و ساختارهای دولتی افزایش دهیم .
پزشکیان ادامه داد:
باید با علم و ایمان و باور و صداقت بتوانیم دوباره مملکتی بهتراز این داشته باشیم و اگر بیاییم در دوران انتخابات وعده هایی دهیم که در واقعیت غیر ممکن است نه این دولت و نه دولت های دیگر به این سادگی و راحتی نمی توانند انجام دهند .
مردم بی گناه هستند مسوولین باید روراست باشند
پزشکیان در پاسخ به اینکه گناه مردم چیست گفت:
مردم گناهی ندارند فقط ما صادقانه با آن ها صحبت نکرده ایم ،چه نماینده چه رئیس جمهور بعد از انتخابات وعده میدهند که این کار را انجام خواهم داد وواقعیت را بیان نمی کنند و وقتی واقعیت را نمی گویند بعد از مدتها وعده وعیدها که نمی تواند اجرایی شود مردم فکر میکنند که مسوولین به آن ها دروغ گفته اند و احساس بی اعتمادی به مردم دست می دهد .
وی ادامه داد:
همین احساسات است که حال جامعه مارا خراب کرده ،در اوایل انقلاب همین نگاه ها از سمت مردم بود اما مردم همیشه در صحنه در حال کمک کردن به جامعه بودند اما حالا که مردم از بی اعتمادی دولت میدانند به کاری دست نمی زنند
دولت و دولتیان باید همرنگ مردم شوند 
پزشکیان یادآورشد:
اگر قرار است جلوی آمریکا بایستیم باید خود را در مقابل آمریکا آماده کنیم دولت باید با مردم صادق و راستگو باشد و خود مثل مردم زندگی کند اگر قرار باشد دولت و دولتیان از همه امکانات حاضر برخوردار باشند و به مردم بگویند مشکلات هست و باید آنها را تحمل کنید!خب مردم می دانند که مشکلات هست وباید تحمل کنند اما چاره کار چیست؟کسانی که این حرفاهارا می زنند به دنبال منافع خود هستند تااینکه مشکلات مردم و جامعه را حل کنند و اگر این مشکلات را حل نکنیم این وضعیت بدتر خواهد شد .

اگر وحدت باشد می توانیم زمین و زمان را نیز تغییر دهیم 
نایب رئیس مجلس گفت:
نماز میخوانیم قبلمان به ظاهر یک قبله است اما هزاران قبله در پشت داریم و هزار تا امام داریم و اگر کنار هم بنشینیم هرکداممان هزاران سلیقه داریم ظاهرمان همان است که دیده می شود اما باطنمان متفاوت از ظاهر هست در نتیجه محتوایی که در نماز جماعت و امام جماعت هست ما از این محتوا پوچ و تهی هستیم و از محتوا بیگانه هستیم بخاطر همین به این هدف نمی رسیم ولی اگر قبله و اماممان  وحدت خاص خود را داشته باشند می توانیم زمین و زمان را درست کنیم چرا که وحدت را دارا هستیم .
کار را باید به کاردانش سپرد 
وی ادامه داد:
درجامعه این ظلم است که کسی را که از هیچ چیز سردر نمیاورد را به حاکمیت عده ای در بیاوری و رهبر و داور یک جامعه قرار دهی که راه را از بیراهه نمی شناسد.
پزشکیان تاکید کرد:
هیچ حزبی و هیچ جناجی و هیچ قومی نمی تواند به قوم و جناح و حزب دیگر برتری نشان دهد ،تقوا این است که کار را باید به کاردانش بسپاریم اما ما این کار را انجام نمی دهیم ، حاضر نیستیم حتی مشاوره ای در زمینه های مختلف انجام دهیم چرا که همه خود را عقل کل می دانند و در خود خلاء نمی بینند.

باید جوابگوی خدا باشیم 
وی ادامه داد:
40سال است که می گوییم کشاورزی را بهبود می دهیم ،40سال است که میگوییم روستاهای اطراف را درست خواهیم کرد تا به آبادانی برسند و......همیشه در پشت تریبون و مجلس می گوییم که درست میشود اما درست نمی شود ما باید فردا به خدا جوابگو باشیم که مملکت را در دستمان داریم و در مقابل خدا جواب این را نخواهیم داد که امریکا را فراری دادیم ما باید جوابگوی حال مملکت و مردم  باشیم .

سوال بعدی، ایا اروپا توانسته از اردیبهشت تا به الان در خصوص برجام کاری انجام دهد  پاسخ داد: جهالت یک انسان کافی است که بدانند چه مقدار میداند،در مملکت به هرچیزی از جمله اقتصاد صنعت و....خیلی راحت نظر میدهند و نظر خود را نیز به کرسی می نشانند ،پس چرا مشکلات حل نمی شود ؟برای اینکه هر کس که درهر زمینه ای  سخن می گوید متخصص آن کار نیست اما تصور می کند همه مسائل را که میداند 
کسانی باید بیایند که راه را از بیراهه بشناسند 
وی گفت: کسانی باید در این راه بیایند که راه را از بیراهه تشخیص دهند و خبره این راه باشند ومی دانند که چکار باید انجام دهند اما ما این طور به قضیه نگاه نکرده ایم 

پزشکیان در خصوص اینکه برجام برما چه منفعتی داشت گفت: 
برجام باعث شد که امریکایی  که در کل دنیا از ان به عنوان مملکت ستم ستیز نام برده شده بود شناخته شود ،برجام برما این خیر را داشت که تا الان نفس میکشیم اگر برجام نبود چکار میخواستیم انجام دهیم ؟ حداقل قضیه این است که در دنیا نمی گویند که ایران چنین است و چنان است و آمریکا را محکوم می کنند


من احساس خطر می کنم 
.مسعود پزشکیان یادآور شد : ممکن است روزی از خواب بلند شویم و ببینیم کار از کار گذشته است و نمیدانم چرا مسوولین دیگر ممکلت این قضایا را ساده می پندارند ،امیدوارم که من اشتباه احساس کنم .
روند چرخش پولیمان درکشور شفاف نیست 
وی از پولشویی در کشور گفت : 
هنوز هم ما با موسساتی که پول مردم را خورده اند مواجه هستیم و روند چرخش پولمان در کشور شفاف نیست .
رمز موفقیت مملکت در یک کلمه ،وحدت .
وی در خصوص سخنان اخیر ظریف در مورد برجام گفت: 
ظریف بااین گفتمانش باعث می شود که دشمنان از ما سوءاستفاده کنند ،امریکا براساس صحبت هایی که در مجلس و بین سیاسیون ورسانه ها انجام میشود برای ما تصمیم میگیرد و باید واقعیت ها را رسانه ای نکنیم 
وی ادامه داد:
تصورم این است که خیلی فرصت هارا از دست داده ایم و رمز موفقیت ممکلت فقط یک کلمه است وحدت .
ووحدت چهارچوب قانون است و هیچ کس نباید از قانون خود را بالاتر بداند اما وقتی قانون را سلیقه ای پیش می بریم اختلاف در جامعه رخ می دهد .

تخلف در انتخابات 88 را موافقم ودرمورد تقلب در انتخابات 88 جوابی ندارم 
در بخش دوم برنامه موضوعاتی توسط کارشناس –مجری طرح شد که مهمان برنامه بایستی با کلمات موافق یا مخالف پاسخ میداد .
پزشکیان با کاهش ارای دولت در بین مردم موافق و عدم شایسته گزینی در دولت را موافق و مذاکره با آمریکا را مخالف بیان کرد و گفت حضور زنان در ورزشگاه را موافق میدانم البته با شرط و شروط هایی.

وی در خصوص رئیس جمهوری لاریجانی در سال 1400اعلام بی طرفی و تخلف و تقلب در انتخابات سال 88 را این گونه بیان کرد که جوابی ندارم ونجات کشور در سال 92 باانتخاب روحانی مخالف پنداشت 

در بخش سوم برنامه بااوردن اسم شخصیت ها از نظر نایب رئیس مجلس خواستار جوابی کوتاه و صریح شدیم که گفت : خاتمی مردی بااخلاق و قانون گرا ،محمود احمدی نژاد فردی برخلاف قانون ،قاضی زاده هاشمی اوهم خلاف مصوبات بهداشت و درمان عمل میکند و من در همه جا این را بیان کرده ام.
ما مقصریم...
وی در پایان برنامه از اشتباهات خود در این دوران گفت :

ما در انقلاب ناشی بودیم و به جلو آمدیم و هرلحظه اشتباه داشته ایم و هرلحظه سعی کرده ایم که اشتباهاتمان را جبران کنیم و من از اول گفتگو می گوبم که ما مقصریم علی الرغم تلاش هایمان برای برطرف کردن این مشکلات جامعه اما باز نمیدانم به خدا چگونه پاسخ خواهیم داد و نمی خواهیم این اتفاق بیوفتد اما با رفتار غلط و رفتار نامناسب و نبود حرف مشترک بین اقشار جامعه جامعه به این راه کشیده شده است .

ازخود لذت میبردم در زمان طبابتم و به خود میبالیدم اما حالا ازخود متنفرم 
سوال آخر اینکه ارزو میکردید که در بعد علمی خود بودید و اصلا وارد سیاست نمی شدید ؟
پزشکیان گفت:
در دوران علمی خود به خودم میبالیدم و ازخود لذت می بردم اما حالا از خود متنفرم ما انقلاب نکرده ایم که همچین کارهایی در جامعه رخ دهد و اگر من به طبابتم میپرداختم الان بااین امکانات من تیلیادر بودم ولی بااین اعتقاد نیامده ایم که این کار را انجام دهیم و بعد از انتخاب مردم که مدیون همه شان هستم حق مردم و شهدا این نیست که ما سرمان را پایین انداخته و ندانیم چه بر سر مردم و جامعه اتفاق می افتد و بی اهمیت و بی طرف باشیم و باز در تلاشیم که بتوانیم راهی را برای حل این مشکلات انجام دهیم
در صورت تمایل برای مشاهده فیلم کامل برنامه می توانید به آدرس
مراجعه نمایید.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :
تصویر :

برچسب ها : 
طراحی وب سایت : پورتال ساز
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Handbag Hooks - Tiny, Yet Functional Gift Item Nobody would deny which usually handbag is essential for personal especially for the woman, considering that it may make her look elegant, charming and fashionable. However, nowadays fashion trend has get to be the only foundation of buying a handbag for many of us. Most of us have forgotten the practical utilization of handbags. Therefore, I desires to give you some assistance with how to pick from an ideal bag. The next thing that it is advisable to determine is what you always be carrying with your handbag. If you are going to make use of the handbag everyday, then most definitely you could have your wallet, your keys, cell phone, makeup plus some misc items. The amount of space these items take can really add up not to call how heavy these items can be once concepts packed into your handbag. First, knowing your figure is necessary so that you can decide the kind of handbag you wish most. This is the most important element choose a bags. Try to select a bag that suits your figure and do not copy other's styles an individual may donrrrt you have the same figure these people. Some styles suit others may not suit you well. Carrying a large handbag won't suit you if responses tall a good deal of. Whatever happened to the view of women dancing around their handbag s?! Maybe someone noticed how easy it ended up being to steal the handbag in question, or even someone else noticed how stupid it looked. Either way, in the safety thoughts and opinions it's probably for exciting workout. There are even websites that offer design and preview feature for to be able to really personalize your laptop bag. With this feature, you can play with account when selecting by altering the background color, the positioning of the picture and then the way the photo which you decide is put on the bags. Thirdly, choose a handbag to suit your closets. The color of the handbag matters alot in matching with an individual. If most of your clothing is in white, avoid choosing those grey handbags whenever they might not match great. If you are going to correspond the handbag with gorgeous clothing, it'll be better come to a decision those bright ones. Remember to choose the color that matches you. A red handbag could be a great accessory for occasion it can be will especially look beneficial for a night out when are usually dressed up for a special event. A handbag should reflect person that a person and picking a red one shows which are proud to be who are generally. You will attract many eyeballs on you with red, so in order to don't feel confident enough to do that, then just avoid it! classic leather handbag, wedding handbag, handbag hanger
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet