اخبار
1402/08/09 21:07

لیلا بوشهری و موضع او در مورد حجاب

 لیلا بوشهری و موضع او در مورد حجاب
خانم لیلا بوشهری در مصاحبه با پایگاه خبری ندای بی صدا ، از فعالیت‌ها و درخشش های دیروز و امروزش گفت.
 
بوشهری گفت:در حال حاضر آماده ی ایفای نقش در تله فیلم " خانم جان " به کارگردانی فرزاد حاتمیان و تهیه کنندگی محمد رشیدی می‌باشم.  این فیلم پر پرسوناژ و پر کاراکتر قصه ی طنز و جامعه شناسانه ای دارد و درمورد خانواده ای است که بعد از ایام کرونا ، پس از مدتها دوری ،  هر یک از جایی سر می‌رسند و دور هم جمع می‌شوند.دیدار فرزندان با پدر و مادر اتفاقات تلخ و شیرینی را رقم می‌زند و منجر به تصمیهای بزرگ می‌شود...

وی این کار را دومین تجربه همکاری خود بعد از سریال تلویزیونی " توبه " که در مرحله ی تدوین میباشد ، با تهیه کننده ی جوان و خوش ذوق تلویزیون و سینما جناب محمد رشیدی دانست .البته این دومین کاریست که باتم کرونا بازی میکند ایامی که به شدت سخت بود و عزیزانی را از ما گرفت اما عدلی جهانی حاکم بود و غنی و کم بضاعت چاره ای جز فاصله از هم و رعایت بهداشت رانداشتند ...سریال آزادی مشروط به کارگردانی اقای مسعودده نمکی که حتما ازآن سخن های ناگفته ام را خواهم گفت .

خانم بوشهری در پاسخ به سوال  خبرنگار ندای بی‌صدا ،که با یادآوری اولین کار موفق ایشان به نام" جهنم سبز" در سال ۱۳۷۶ ، از ایشان در مورد وضعیت کنونی سینما پرسید ، چنین پاسخ داد که : سینمای ما متاسفانه امروز ، دچار بیماری پولشویی شده است به طوری که بازی همزمان چند هنرپیشه در پروژه های مختلف ، و فعالیت چند کارگردان به طور مستمر دیده می‌شود،  اما از بازیگران و کارگردان های  پیشکسوت و هنرمند و برجسته در عرصه های مختلف، خبری نیست ، و عملا خانه نشین شده اند .  سوال همیشگی من و همکاران همین بوده !! که خانه ی کوچک سینما سراغ انها نمی رود و تنها چیزی که رسما دیده میشود اعلام فوت هنرمندان و افسوس و دریغ و تاسف چند روزه است !

همچنین وی موضع خود در قبال بانوان بازیگری که ممنوع الفعالیت شده اند را اینگونه بیان کرد : این که بعضی تصمیم گرفتند حجاب از سر بردارند و کار نکنند تصمیم شخصی ایشان است و هر کس مسوول عمل خویش است ، این که چه اتفاقی رقم می خورد ، مشخص نیست تصمیم شخصی بوده و نظری ندارم ...ولی در همان ایام جنبش فمینیستی و مقطعی از تعدادی همکاران بازیگر زن سر زد به نام ( me to)و بیان تعرضاتی که تا به حال و زمان پرکاری این هنرمندان ...از طرف ایشان صورت نگرفته بود! جسارتا اعلام کنم که کاملا مضحک بود و اگر اعتراضی بوده قبل از اینها باید اعلام میشده و سردرمداران ملی و قهرمان ملی و مردمی شدن به شدت در این جنبش جهت یافته کاملا نمایان شد ...به شدت برای همسو شدن با این رای و بازی زنانه تماس گرفتند از منابع خبری مختلف که بنده هم زیر نامه را امضا کنم و خشونت علیه زنان در سینما را من نیز بپذیرم ...‌که این بازی در تجربه این سالهای بنده بازی مردودی به حساب می امد ...و وارد نشدم ... هر کس جایگاه خود را دارد ، اما من بوشهری ۴۰ سال است پذیرفته ام قانون کشوری که در آن فعالیت میکنم این است ، بدون جانبداری و بدون آشنایی با سیاست ، همین که بتوانم کارم را که هنر و خلاقیت و ساختن است را درست انجام بدهم ، خدا را شاکرم .

خبرنگار ندای بی‌صدا با اشاره به موفقیت جهانی فیلم " کویر مرگ " که خانم بوشهری در آن ایفای نقش  نموده و همزمان بعنوان چهره پرداز حضور داشتند از دشواری کار پرسید ، ایشان در پاسخ گفت :  رشته ی اصلی تحصیلی من  گرافیک ، مجسمه سازی و نقاشی بوده است و در فیلم مذکور که یک سر و گردن از سینمای ما بالاتر است با تم انسانی ، و محوریت موضوع کشته شدن و کشته نشدن ، افتخار حضور و نقش آفرینی داشته ام ، بالطبع با توجه به ۴۵ روز بازی در بیابان‌های اصفهان ، همراه با پسر بچه ی روستایی، که چیزی از بازی نمی‌دانست،  کار سخت و طاقت فرسایی بود . 
در مورد چهره پردازی در فیلم کویر مرگ نهایتا آشنایی بنده با مقوله گریم به دلیل رشته تحصیلی ام بود و جز خودم بازیگر دیگری را گریم نمیکردم و گریم در حد تعادل سازی بود....و اینکه کویر مرگ بعد از ۱۴ سال توقیف بی دلیل .بعد از سرو کار امدن روحانی بدون حذف یک پلان ...پروانه نمایش گرفت اما عملا اکران نشد ناگفته نماند که سه فیلم دیگر سینمایی که در فرمت نگاتیو فیلمبرداری شده است از بنده همچنان پشت درهای بسته ی پخش سینما مانده است ...و پخش قطعا مافیای دیگریست در سینما.

وی افزود:کارگردان این فیلم جناب آقای براری از فلاسفه ی سینمای ایران هستند .

وی در پاسخ به خبرنگار ندای بی‌صدا که ضمن اشاره به موفقیت خانم بوشهری در ایفای نقش در سه تئاتر موفق " کلارنت " و " خاتون " و دره ی نشانه ها " در سال ۱۳۹۶ ، انتخاب ایشان بین قاب و مدیوم رو جویا شد ، گفت : در تئاتر تماشاچی و بازیگر بصورت مستقیم تعامل دارند در حالیکه تلویزیون مخاطب را در چنین شرایطی قرارنمی‌دهد،  فضای تئاتر اثیری و جادویی است و قطعا هنرمندانی که خاک صحنه خورده اند میتوانند موفق تر باشند . مثل مجری هایی که بازیگر شدند و به مراتب عالی تر از بسیاری دیگر عمل کرده اند از  جمله شهاب حسینی و صابر ابر و ...

وی در ادامه در واکنش به این سوال که آیا نظارت  ساترا بر دریافت مجوزها و فعالیت پلتفرم ها ، رسانه ی خانگی را به  فضایی همسو با تلویزیون نزدیک می‌کند یا خیر  پاسخ داد  : از نظر من فضای سریال ها در هر دو رسانه نسبت به سابق تغییر محسوسی نکرده است . 


خانم بوشهری که به گفته ی خود شنیدن  ۲ تا ۳ کتاب صوتی  را در برنامه ی روزانه ی خود دارد از نویسندگان خواست ، حتما آثار خود را به کتاب صوتی تبدیل کنند زیرا از ضرورت‌های حال حاضر و موجب آشنایی بیشتر مردم با هنر آنها می شود .


وی در ادامه در واکنش به این سوال که آیا نظارت  ساترا بر دریافت مجوزها و فعالیت پلتفرم ها ، رسانه ی خانگی را به  فضایی همسو با تلویزیون نزدیک می‌کند یا خیر  پاسخ داد  : از نظر من فضای سریال ها در هر دو رسانه نسبت به سابق تغییر محسوسی نکرده است .
 
خانم لیلا بوشهری سریال " قورباغه " و " زخم کاری ۱ " را از جمله کارهای مورد علاقه خود از بخش رسانه ی خانگی نام برد و در خصوص وضعیت تلویزیون از لحاظ جذب مخاطب عام بیشتر خاطر نشان کرد که قبلا مشکل از نظر من طرح داستان سریال‌ها و قصه است که در اکثر موارد در نشاندن مردم پای جعبه ی جادویی ناموفق عمل کرده است .

خانم لیلا بوشهری در ادامه ی سخنان خود در حیطه ی عوامل جذب مخاطب در تلویزیون گفت : بهتر است افراد موفقی مثل رامبد جوان و احسان علیخانی به تلویزیون بازگردانده شوند تا به تعداد بینندگان این رسانه افزوده شود .جای بسیاری از برنامه سازان و ...در تلویزیون خالیست ...فردوسی پور ..‌اقای حیاتی اخبار گوی قدیمی سازمان و دیگر همکارانی که به هر دلیلی رانده شده یا کنار کشیده اند ...به هر حال جای خالی انعطاف از هرسو خالیست...

خانم بوشهری که به گفته ی خود شنیدن  ۲ تا ۳ کتاب صوتی  را در برنامه ی روزانه ی خود دارد از نویسندگان خواست ، حتما آثار خود را به کتاب صوتی تبدیل کنند زیرا از ضرورت‌های حال حاضر و موجب آشنایی بیشتر مردم با هنر آنها می‌شود.وی با اشاره به اینکه قصه در پذیرش نقش برایم بسیار اهمیت دارد اظهار امیدواری کرد که در راستای بهبود فیلمنامه ها مطالعه ی بیشتر مفید فایده باشد. 

خانم  بوشهری موفقیت بازیگران جوان و مشتاق بازیگری را منوط به میزان عشق و علاقه ی آنها به یادگیری اصول صحیح بازیگری دانست.

بوشهری تاکید کرد :در زمینه بازیگری هم معلم خوب و بد وجود دارد و هم هنرجوی خوب و بد که هنرجو به هرحال رسالت خودش را با تکاپوی بیشتر باید پیدا کند.


در خاتمه  خبرنگار ندای بی‌صدا با عنوان کردن این موضوع که این پایگاه خبری  طرح حمایت از هنرمندان و ورزشکاران را در برنامه ی کار خود قرار داده است و با معرفی خانم مرادی نیا از اندیمشک، بعنوان اولین بانوی نویسنده ی معرفی شده از طریق این پایگاه خبری از خانم بوشهری به عنوان بانوی هنرمند فرهیخته دعوت به همراهی کرد و ایشان در پاسخ اظهار امیدواری کرد که ندای بی‌صدا در این امر تبدیل به طنینی ماندگار شود.

تنظیم و بازنویسی توسط:مهشید فلاح زاده

گفتگو توسط:امیدشرکت تبریزی

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :
تصویر :

برچسب ها : 
طراحی وب سایت : پورتال ساز
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Handbag Hooks - Tiny, Yet Functional Gift Item Nobody would deny which usually handbag is essential for personal especially for the woman, considering that it may make her look elegant, charming and fashionable. However, nowadays fashion trend has get to be the only foundation of buying a handbag for many of us. Most of us have forgotten the practical utilization of handbags. Therefore, I desires to give you some assistance with how to pick from an ideal bag. The next thing that it is advisable to determine is what you always be carrying with your handbag. If you are going to make use of the handbag everyday, then most definitely you could have your wallet, your keys, cell phone, makeup plus some misc items. The amount of space these items take can really add up not to call how heavy these items can be once concepts packed into your handbag. First, knowing your figure is necessary so that you can decide the kind of handbag you wish most. This is the most important element choose a bags. Try to select a bag that suits your figure and do not copy other's styles an individual may donrrrt you have the same figure these people. Some styles suit others may not suit you well. Carrying a large handbag won't suit you if responses tall a good deal of. Whatever happened to the view of women dancing around their handbag s?! Maybe someone noticed how easy it ended up being to steal the handbag in question, or even someone else noticed how stupid it looked. Either way, in the safety thoughts and opinions it's probably for exciting workout. There are even websites that offer design and preview feature for to be able to really personalize your laptop bag. With this feature, you can play with account when selecting by altering the background color, the positioning of the picture and then the way the photo which you decide is put on the bags. Thirdly, choose a handbag to suit your closets. The color of the handbag matters alot in matching with an individual. If most of your clothing is in white, avoid choosing those grey handbags whenever they might not match great. If you are going to correspond the handbag with gorgeous clothing, it'll be better come to a decision those bright ones. Remember to choose the color that matches you. A red handbag could be a great accessory for occasion it can be will especially look beneficial for a night out when are usually dressed up for a special event. A handbag should reflect person that a person and picking a red one shows which are proud to be who are generally. You will attract many eyeballs on you with red, so in order to don't feel confident enough to do that, then just avoid it! classic leather handbag, wedding handbag, handbag hanger
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet