اخبار
1402/01/13 00:13

سپیده امینی: من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم

سپیده امینی: من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم
سپیده امینی قهرمان کاراته کشور درسال 1401 به خوبی درخشید و در تیم ملی کاراته توانست در مسابقات برون مرزی عناوین مختلفی را کسب نماید. از این رو به عنوان یکی از چهره های درخشان سال 1401 مهمان نوروزی مان شد و نهایت تلاشمان این بود که گفتگویی ویژه شکل بگیرد .مثل همیشه با خوشرویی زمان گذاشت و پاسخگوی سوالاتمان بود.

توصیف سپیده  امینی از زبان خودش چگونه است؟

خیلی سوال خوبی پرسیدید اگر بخواهم سپیده امینی را توصیف کنم،من خیلی صبور هستم . در این چند سال از لحاظ ورزشی صبور بوده ام ،به طوری که باوجود اینکه حقم خورده می شود ولی آن صبوری را دارم ولی در عین صبور بودنم ،یک روحیه جنجگویی نیز دارم که دوست دارم به آنچه میخواهم برسم.یعنی دوست ندارم چیزی در پشت پرده بماند وهیچ وقت به آن چیزی که میخواهم نرسم ودوست دارم در سال های تلاش ورزشیم رو به جلو حرکت کنم و به اهدافم برسم.

در موقع خستگی ها چه میکنید؟ آیا خستگی ها به سراغتان می آید؟یه جایی شده که بگویید خسته شدم بسه؟

بله واقعا رسیده ام به اینجا ها خیلی زیادوحتی گفته ام از این به بعد کاراته را میگذارم کنار ولی مادرم هربار که من از چیزی خسته می شدم به شکل مداوم تشویقم میکردند و بهم میگفتتد که تا اینجا آمده ای و بقیه راه را هم میتوانی بروی و برای رسیدن به اهدافم تشویقم میکردند.


از نظر کسی که بیرون گود است خب نایب قهرمانی بسیار با ارزش است و افتخار آمیز آیادر چنین شرایطی خستگی ها بیشتر می شود؟

قطعا همیشه می گویند کسی که در سکوی دوم ایستاده هیچ وقت خوشحال نیست چرا که یک بازنده است ولی نفر اول و سوم همیشه برنده هستند و این باعث میشود که خوشحالی شان چند برابر شود ولی خب نشان دومی هم دربین چند کشوری که بوده اند خیلی خوب و مفید است ولی خب برای کسب نشان اول طبیعتا به شرایط و مسئولان هم بسته است چرا که باید مارا به مسابقات بیشتری اعزام کنند تا با شرکت در مسابقات تجربیات ما افزایش یابد که این اتفاقات صورت نمیگیرد اگر این شرایط اتفاق بیفتد و ما اعزام شویم صددرصد طلا ها برای ایران خواهد بود.چرا که ما تا اینجا دومی را داریم و به چند دهم باختن هم به این دلیل بر میگردد.

مشکلات خانم ها درقیاس با آقایان در رشته کاراته چیست؟آیا همان امکانات برایتان فراهم است؟
خب ما در سوپر لیگ که مرحله فینال آن هم باقی است هستیم ،آقایان قرارداد های خیلی بیشتری به نسبت خانم ها دارند و با وجود این ما در تیم دانشگاه آزاد اسلامی هم شاهد هستیم که آقایان به نسبت خانم ها  خیلی ضعف های بیشتری در کاتا دارندو این باعث می شود، روی سکوی دومی بایستند ولی خانم ها همیشه با اقتدار روی سکوی اولی ایستاده ایم، با وجود این موضوع در بحث قرارداد ها بین آقایان وخانم ها خیلی فرق گذاشته می شود.

یک ورزشکار ملی پوش نوروزیش را چگونه می گذراند؟آیا همیشه آن ورزش حتی با وجود تعطیلات نوروزی هست؟

خب نوروز ما با سایر روزهایمان هیچ فرقی نمیکند چرا که ما در پیش رو مسابقات بازی های آسیایی را داریم که یکی از مهمترین مسابقات برای کشورمان بعد از المپیک هست  که باید تمرین هایمان را برای این مسابقات بیشتر از قبل باشد چرا که با وجود وارد شدن کاتا به مسابقات ما میخواهیم که با مدال طلا برگردیم به خاطر همین نوروز ما با تمرینات میگذرد.

امسال یک چنین شرایطی هست یا سال های قبل نیز این گونه بوده است؟

خب ما در سال های گذشته نیز با تمرین های مداوم ومسابقات  گاهی با اردو ها عید ها را پشت سرگذاشته ایم.

اینکه یک ورزشکار حرفه ای تعطیلی ندارد از سختی های کارنیست؟
وقتی میخواهی یکی ورزشکار حرفه ای و ملی پوش باشی باید از خیلی از لذت های دنیا داری بگذری یعنی مثلا وقتی دوستانت به بیرون می روند تو باید با جدیت تمرینت را انجام دهی و یا زمان هایی که میخواهی تفریح و استراحت داشته باشی نمیتوانی آن ها را داشته باشی زیرا که ذهنت روی تمرین ها می ماند پس وقتی یک زندگی حرفه ای ورزشی داری به نظرم باید کل زندگی را بر پایه ورزش بچینی و اولویت های اولمان همیشه ورزش باشد.

اگر یک ورزشکار حرفه ای نمی شدید به چه حرفه ای روی می آوردید؟

من هیچ وقت تصور این را هم نکرده ام که جز ورزشکار حرفه ای کار دیگر داشته باشم چرا که کل زندگیم برپایه ورزش ساخته شده است . درسم،باشگاهم،حرفه ام و روزمرگی هایم برپایه ورزش است و از این رو چنین فکری نکرده ام که ورزش نباشد چه کاری باید انجام دهم.

پس عملا می توان گفت مسافرت هایتان بیشتر به اعزام ها و اردوها میگذرد؟

بله درست است من مسافرت هایم زمانی که با تیم عازم مسابقات می شویم اتفاق می افتد.

غیر از کاراته چه ورزش هایی را دوست دارید؟سه ورزش مورد علاقه تان کدام است؟

اسب سواری را بیشتر از سایر ورزش ها دوست دارم.

در ورزش های تیمی چطور؟

تماشای والیبال  را هم به نسبت سایرورزش های تیمی خیلی بیشتر دوست دارم.

یکی از محبوبترین قهرمان هایتان ساندارا سانچز است .طبیعتا ممکن است در یکی از مسابقات پیش رو او یکی از رقیب هایت باشد و باتوجه به هدف گذاری که داشته ای جایگاه ساندرا را به عنوان یک ایرانی بگیری، چه حسی بهت دست خواهد داد که قرار است با ساندارا رقابت کنی؟

از این بابت خیلی خوشحال می شوم که با ساندرا در فینال مبارزه کنم چرا که من از بچگی ساندرا را خیلی دوست داشتم و از همان دوران که من مدال های طلایی میگرفتم هم تمام دوستانم به من ساندارا وساندارای ایران میگفتند و این باعث شده بود تا من به ایشان خیلی علاقه پیدا کنم و اگر با ایشان در یک فینال یا یک مبارزه قرار بگیرم صد در صد تمام تلاش خودم را میکنم تا مدال طلا را مال ایران کنم ولی از این بابت که با ایشان دارم مقایسه می شوم هم خیلی خوشحالم وانگار تمام لذت های دنیا را تصاحب کرده ام.

مقایسه با ساندرا بر روی تو فشار ایجاد نمیکند یا دلت میخواهد در کنار علاقه به ساندرا سپیده امینی را به عنوان یک شخصیت جدید و مستقل دنیای کاراته در جهان بشناسند؟

قطعا من همه تلاشم را می کنم و هیچ وقت به خاطر اینکه ساندرا به عنوان یکی از قدرت های جهان است بیخیال رنگ مدال طلا نمی شوم وصد در صد تمام تلاشم را میکنم تا بهترین رنگ مدال را تصاحب کنم،چرا که هر کسی از بچگی رویایی دارد و بزرگتر که می شود باید به آن رویا برسد من هم رویایم قهرمانی جهان است ورنک یک دنیا است که صد در صد برای آن تلاش می کنم و برایم فرقی نمیکند که ساندارا پیش رویم باشد که یکی از بهترین هاست و یکی از مورد علاقه ترین هایم هست یا کس دیگری از این رو صد درصد تلاشم را میکنم تا مدالم خوش رنگ باشد.

برایتان گفتند بین کاتای تیمی و انفرادی یکی را انتخاب کن کدام را انتخاب میکنی؟

هردو چون هردو تکمیل کننده هم هستندیعنی وقتی من در تیمی کاتا میزنم باید انفرادیم هم صد باشد ویکی از چیزهایی که مارا بابقیه متفاوت کرده که درسن هیجده و نوزده سال توانستیم در بزرگسالان بدرخشیم این است که هرسه ما در انفرادی هم عالی هستیم و نفرات یک ایران هستیم که توانستیم در قالب کاتای تیمی هم بدرخشیم.

بعد از نائب قهرمانی ها هیچ وقت هیچ کدامتان به این فکر نکرده اید که مثلا ممکن بوده یکی از بچه ها کارشان کمتر بوده یا بیشتر یا مثلا این فکر که اگر در انفرادی شرکت میکردم نتیجه به نسبت کاتای تیمی متفاوت تر می شد؟


ما چه در انفرادی و چه در تیمی شرکت کنیم همین نتیجه را خواهیم گرفت چرا که ما ضعفی در بومکای ایران داریم  و آن هم وابسته به مسئولان می شود که بابت دیده شدن ما می شود وچه در تیمی و چه در انفرادی یک چنین مشکلی هست مثلا وقتی ما به شکل تیمی اعزام می شویم ما می توانیم در کنار تیمی در انفرادی هم شرکت کنیم و این ها به خاطر کاهش هزینه هاست و خب این مزیت هم وجود دارد که درکنار تیمی در مسابقات انفرادی هم شرکت می کنیم.

همیشه دنبال آن منوی همیشگی هستید و آن ترکیب همیشگی وسه نفره  را دارید یا به ترکیب تازه هم فکر میکنید و چون از بچگی با این ترکیب جلو آمده اید و بزرگ شده اید دیگر دلتان نمیخواهد ترکیب های تازه را در کاتای تیمی امتحان کنید؟ 

ما هرکداممان در این ترکیب نباشیم این تیم کامل نمی شود چرا که فقط ما می توانیم همدیگر را کامل کنیم و یک کاتای یک شکل و واحد را بزنیم اگر کس دیگری بیاید یک جای کار می لنگد. شاید باشد کسانی که با آن ها هم کاتازد وفوق العاده هم بود ولی ما سه تا همیشه دوست داریم باهم باشیم و باهم در مسابقات شرکت کنیم.
با وجود اینکه یک ورزشکار تفریح آنچنانی ندارد ولی در اوقات فراغت بیشتر چه کارهایی را انجام میدهی؟یک ملی پوش اوقات فراغتش را چگونه می گذراند؟

باتوجه به اینکه به نقاشی علاقه دارم نقاشی میکشم و کتاب میخوانم ولی بیشتر اوقات فراغتم هم باز با ورزش میگذرد.

فیلم های مورد علاقه تان چیست؟ شاید به نظر بیاید که یک ورزشکار رزمی کار همیشه به فیلم های رزمی علاقه دارد..

خب در اوقات فراغت فیلم هایی هم که میبینم هم فیلم های ورزشی است و فیلم های دیگر هم مثل فیلم های طنز و تخیلی هم طبیعتا میبینم .

باتوجه به اینکه همیشه در ورزشید عملا رسم ورسومات عید برایتان وجود ندارد یا  درکنار اردوها و مسابقات این رسم ورسومات وجود دارد؟

زمانی که در اردو هستیم خب امکان دید و بازدید ها وجود ندارد. در اردو بودن یعنی اینکه ما یک هفته در یک جایی  می مانیم وبه دوراز خانواده ها هستیم و خب در یک چنین شرایط امکان پذیر نیست ،ولی زمانی که درخانه هستیم بعد از تمرین ها چرا که نه حتما این شرایط به وجود می آیدو من هم می توانم دید و بازدید عید را داشته باشم.
تفاوت سال 1401 با سال های گذشته برایت در چه بوده است؟ طبیعتا اتفاقات ویژه ای مثل قهرمانی درالمپیاد ورزشی دانشجویان و نایب قهرمانی در مسابقات ترکیه و قونیه برایتان رقم خورد.

سال 1401 برای من سال بسیار خوبی بود.یعنی ازآغاز سال یکی از بهترین سال های ورزشیم بود، سالی پر از مدال های خوشرنگ برایم بود.سالی که از بچگی میخواستم عضو تیم ملی در کاتای انفرادی شوم، در این سال به آن رسیدم و طبیعتا تلاش هایم بیشتر شد و از همان 4 سالگی فهمیدم که برای رسیدن هرچیزی که میخواهی به آن برسی باید تلاش کنی ،از این رو برایم سال 1401 یک سال طلایی بود.

مهمترین اتفاق سال 1401برایت چه بود؟

مهمترین وبهترین و ماندگارترینش درخشش در کاتای انفرادی برایم بود چون سال های گذشته درکاتای تیمی درخشیده بودیم ولی در کاتای انفرادی در سال 1401 بیشتر شکوفا شدم.

در مورد استاد فاطمه بغلانی پور اینکه ایشان از بچگی سرمربیتان بوده و اینک در تیم ملی نیز سرمربیتان است چه حسی برایتان دارد و چقدر دلگرمی بهتان می دهد و آیا به نسبت گذشته سخت گیر تر شده اند؟اینکه یک ورزشکار در تیم ملی هم سرمربی بچگیش همراهش است چقدر برای ورزش حرفه ای به وی دلگرمی می دهدیا اصولا یک ورزشکار حرفه ای نباید به اینکه سرمربی اش کیست توجه وفکر کند؟

اصلا به این نیست که چون مربی من یک مربی تیم ملی است من صد درصد ملی پوش می شوم و با وجود شاگردی خانم بغلانی پور بعد از چند سال من سپیده امینی ابتدا ملی پوش امید شدم و بعد به تیم بزرگسالان با تلاش فراوان راه یافتیم.چرا که بودن یک مربی تیم ملی نقشی برای حضورمان نداشت ولی بودنشان همیشه باعث دلگرمیمان بوده است و طبیعتا اسطوره ادامه دادن و جنگیدن برای ما بوده اندوهمیشه میگفتند که عقب نشینی نکنید و همیشه برای چیزی که میخواهید باید تلاش کنید و هرکسی هم که بخواهد آن را ازتان بگیردو پارتی بازی باشد یا هرچیز دیگری، شما به آن ها فکر نکنید و شما فکر کنید که خدا پشتتان هست و با خدا وارد زمین شوید و دقیقا هم برای من هم برای انفرادی و تیمی همینطور بود و با خدا وارد زمین شدم .

سختگیری هایشان هست یا الان که ملی پوش شده اید کمی راحت تر شده اید؟

فشار های الانمان به نسبت قبل خیلی بیشتر است چرا که ما یک مدالی را میخواهیم که برای سن ما نمیگذارند و میگویند نباید اتفاق بیفتد و باید آن پیشکسوت هایی که بوده اند آنها برای این مدال اعزام شوند ولی نهایت تلاشمان را میکنیم تا ما به مسابقات اعزام شویم.


هیچ وقت نگفتی کاتا بس است و به دلیل شرایط مبارزه ای وحریفی که رودروی تو با مبارزه قرار میگیردبروم سمت کومیته چون آنجا راحتر مدال میگیرم؟

شاید اینطوری به نظر برسد که ما در کاتا با توانایی هاوبا آموخته هایمان داریم مبارزه میکنیم ولی به نظرم زیبایی کاراته به کاتاست یعنی وقتی ما به صورت انفرادی و تیمی کاتا میزنیم مثلا در بخش فینال کاتای تیمی که به کاتا پومکای معروف است که یکی از زیباترین و جذابترین قسمت های کاراته است. شاید هیجان کومیته بالاتر است ولی کاتا در عین آرامش آن جنگیدن را هم دارد و به نظرم هردوبخش برای ببننده جذاب هستند.

برنامه هایت برای سال 1402 چیست؟

باکمک مسئولان وحمایت اسپانسرها اعزام به کاراته وان را خواهیم داشت و مسابقات انتخابی بازی های آسیایی وخود بازی های آسیایی  و مسابقات جهانی را داریم که اگر خدا قسمت کند همه این مسابقات را در سال 1402 خواهیم داشت و ان شاالله بتوانیم مدال طلا را کسب کنیم.

طبیعتا در مسابقات کاراته وان گروهی از ورزشکاران با حمایت های فدراسیون اعزام می شوند و تیم هایی نیز شخصی به این مسابقات اعزام می شوند روند اعزام تیمتان چگونه است؟

بله دقیقامتاسفانه به دلیل محدودیت، فدراسیون برخی از ورزشکاران را با هزینه های خود به مسابقات اعزام میکندو سایر ورزشکاران به دلیل اینکه این مسابقات در رنگینک فدراسیون جهانی مهم است با هزینه های شخصی و گاهی با حمایت های نصف و نیمه اسپانسرها به این مسابقات اعزام می شوند وعملا می توان گفت تمام هزینه ها برعهده ورزشکاران است.

ترس های سپیده امینی چیست؟گاهی اینطور به نظر می رسد که یک ورزشکار رزمی کار از چیزی نمی ترسد، ترس هایت از چیست؟

اگر بخواهم از کاراته دور شوم ازدست دادن خانواده میترسانتم و دوست ندارم تحت هیچ شرایطی خانواده ام را ازدست بدهم. اگر روزی برسد که بین خانواده و کاراته یکی را انتخاب کنم ،علی رغم علاقه شدید به کاراته قطعا خانواده را انتخاب میکنم.
هیجانات و خوشحالی های سپیده امینی در چیست؟

بعد از یک تلاش بی وقفه برای یک چیز قهرمانی بسیار خوشحال کننده است. مثلا الان که مسابقات انتخابی تیم ملی را برای بازی های آسیایی داریم قهرمانی قطعا خوشحال کننده است.

برخی بر این عقیده هستند که وقتی یک قهرمان به سکو می رود تازه مسیرش سخت تر می شود زیرا که باید تلاشش برای تداوم قهرمانی ها بیشتر از قبل شود، این فشار برای یک قهرمان ملی پوش چگونه است؟


وقتی من برای یک مسابقه ای می روم و مدال نقره می گیرم خیلی دوست دارم که آن را طلا کنم ولی اگر برای همان مسابقه دوباره اعزام شوم و مدال برنز را کسب کنم خیلی برایم بد است چرا که قهرمانی آسان است و ادامه دادن آن قهرمانی خیلی سخت تر است. یعنی وقتی من یک مدالی را دارم باید نهایت تلاشم را داشته باشم که یک مدال بالاتر و خوش رنگ تر را داشته باشم و یا همان مدال را کسب کنم و خب پایین تر از آن هم برای من بد است و هم سایر تیم ها ادعای قدرت برای ورزشکار میکنند.
ترکیه وقونیه برایت چه تداعی میکند؟

ترکیه و قونیه،کشورهای اسلامی و مدال برنزم ،بازی های اسلامی وحس اولیه ای که برای  اعزام بزرگسالان را داشتم یعنی بهترین حس های من در این شهر بود و هر بار که به قونیه می روم انگار انرژی های مثبتی به اطرافم می آید و جایی است که در آنجا خیلی مدال های خوشرنگی گرفتیم و خیلی خاطره های خوبی داریم.

بین بروسلی و جکی چان و جت لی کدام را انتخاب می کنی؟

بروسلی

این کلمه ها برایت چه چیزهایی را یادآوری  میکند:

زینب السادات حسینی؟

بهترین هم تیمی

ملیکا عزتی؟

بگذارید یک چیز خوب برایش بگویم یکی از جنگنده ترین و فان ترین دوستانی که داشتم.

آقای طباطبایی(رییس فدراسیون کاراته)؟

اعزام به مسابقات(میخندد)

خانم دکتر اشرف السادات امینی؟

یکی از آرامترین و خوش اخلاق ترین بانوان کاراته

با اینکه پسوند فامیلیتان مجزاست ،شده شما را هم نسبت بدانند؟

بله یک جاهایی بهم گفته اند که شما با خانم امینی فامیلید؟یا خود خانم امینی روی سکوی مسابقات المپیاد بهم گفتند که اصلا امینی بودن یعنی اینکه روی سکوی اولی بودن(می خندد)

اول مهر یا چهارده فرودین؟ کدام سخت تر است؟

(پس از تکرار دو واژه می خندد و میگوید): سختی اول مهرخیلی بیشتر از چهارده فروردین است.

تعطیلات تابستان یا تعطیلات نوروز؟

تعطیلات تابستان

عید امسال با ماه رمضان هم تقارنی داشته است این تقابل را چگونه میبینی؟

خوب است همان عید دیدنی هایی که صبح و بعد از ظهر می شد را می توان شب داشت و اتفاقا شب بعد از افطار می توانند دید و بازدید ها خیلی بهتر باشد و بیشتر میتوانند افراد همدیگر را ببننندو عجله ای دیدو وبازدید ها نمی شود .

خونه تکونی؟

می خندد و می گوید:وای 

میگویم البته که در آن مصاحبه رادیویی ات بخشی از خصوصیاتت لو رفت و میخندد و می گوید:

مصیبت فقط همین

 (به شدت می خندیدیم)

درس ودانشگاه؟ همزمان بین درس و ورزش، درس خواندن برای یک ملی پوش سخت است؟

دقیقا خیلی سخت است و اگر استاد ها هم باما یاری نکنند که اصلا نمیتوانیم درس را ادامه بدهیم چون همیشه درحال تمرین کردن هستیم.


اینکه ملی پوش هستید اینطوری به نظر می رسد که چون قهرمان ملی هستید باید از یکسری مزایا برخورد ار باشید ولی عملا حتی در رشته های مثل تربیت بدنی هم شاهد هستیم که استاد ها سخت گیر تر هستند، برای شما هم این گونه است؟

بله خیلی از استاد ها به خودمن گفته اند که ملی پوش هستی که هستی و میتوانی ملی پوش نباشی و درست را ادامه بدی ولی من نمیتوانم در این دورانی که هستم ملی پوش بودنم را کنار بگذارم و درسم را فقط ادامه دهم، پس سعی میکنم واحد های کمتری در دانشگاه بردارم و یا درسم را طوری مدیریت کنم که به باشگاهم لطمه نخورد چون به نظرم همه ورزشکارها اول ورزش را انتخاب کرده اند و بعد درس را برگزیده اند.

با توجه به اینکه مسابقات آسیایی در مهر ماه ونیمه دوم سال است اگر یک ورزشکار ملی پوش نبودید دوست داشتید برای مسافرت نوروزی به کدام سه مکان سفر میکردید؟

من کرمانشاه را خیلی دوست دارم و شهر تبریز را برای سفر انتخاب میکنم.

چه وسیله نقلیه ای را برای مسافرت انتخاب می کنی؟

وسیله شخصی 

سیزده بدر و با درنظرگرفتن اینکه سیزده معروف هم هستی...

با وجود اینکه برخی ها میگویند عدد سیزده نحس است ولی من خیلی از عدد سیزده خوشم می آید و خودم هم سیزده دی به دنیا آمده ام و عاشق سیزده بدر هستم.

امیدوارم سال جدید، سالی توام با موفقیت کامل  با طلایی ترین رنگ هایش در انتظارتان باشد و حرف پایانی تان با مخاطبان چیست؟
 
ممنونم و ان شاالله  برای همه مردم ایران آرزو میکنم در سال جدید همیشه لبشان  خندان ودلشان شاد باشد.

گفتگو توسط: امیدشرکت تبریزی  

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :
تصویر :

برچسب ها : 
طراحی وب سایت : پورتال ساز
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Handbag Hooks - Tiny, Yet Functional Gift Item Nobody would deny which usually handbag is essential for personal especially for the woman, considering that it may make her look elegant, charming and fashionable. However, nowadays fashion trend has get to be the only foundation of buying a handbag for many of us. Most of us have forgotten the practical utilization of handbags. Therefore, I desires to give you some assistance with how to pick from an ideal bag. The next thing that it is advisable to determine is what you always be carrying with your handbag. If you are going to make use of the handbag everyday, then most definitely you could have your wallet, your keys, cell phone, makeup plus some misc items. The amount of space these items take can really add up not to call how heavy these items can be once concepts packed into your handbag. First, knowing your figure is necessary so that you can decide the kind of handbag you wish most. This is the most important element choose a bags. Try to select a bag that suits your figure and do not copy other's styles an individual may donrrrt you have the same figure these people. Some styles suit others may not suit you well. Carrying a large handbag won't suit you if responses tall a good deal of. Whatever happened to the view of women dancing around their handbag s?! Maybe someone noticed how easy it ended up being to steal the handbag in question, or even someone else noticed how stupid it looked. Either way, in the safety thoughts and opinions it's probably for exciting workout. There are even websites that offer design and preview feature for to be able to really personalize your laptop bag. With this feature, you can play with account when selecting by altering the background color, the positioning of the picture and then the way the photo which you decide is put on the bags. Thirdly, choose a handbag to suit your closets. The color of the handbag matters alot in matching with an individual. If most of your clothing is in white, avoid choosing those grey handbags whenever they might not match great. If you are going to correspond the handbag with gorgeous clothing, it'll be better come to a decision those bright ones. Remember to choose the color that matches you. A red handbag could be a great accessory for occasion it can be will especially look beneficial for a night out when are usually dressed up for a special event. A handbag should reflect person that a person and picking a red one shows which are proud to be who are generally. You will attract many eyeballs on you with red, so in order to don't feel confident enough to do that, then just avoid it! classic leather handbag, wedding handbag, handbag hanger
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet