اخبار
1402/05/21 01:54

سپیده امینی: کاتا در خونم جاری است وازیادرفتنی نیست/همواره درکنارکاراته زندگیم را دارم

سپیده امینی: کاتا در خونم جاری است وازیادرفتنی نیست/همواره درکنارکاراته زندگیم را دارم
یک قهرمان حرفه ای با افتادن هیچ وقت از حرکت نمی ایستد و سپیده امینی جز ورزشکارانی است که بعد از بازی های قهرمانی آسیا مالزی علی رغم نتیجه نگرفتن تیمی  جنگید و مقابل ناملایمات  وحرف و حدیث ها ایستاد،حرفهایی که گاهی سنگین بودندو درد آور، اما او همه سنگینی حرفها و نگاه های منتظر درخشش را در انگیزه دان ورزشیش تبدیل به خواستن کرد و در فاصله ای کوتاه رویا هایش را جامه عمل پوشاند و در کرمانشاه قهرمان امید های کشور و نائب قهرمان کاتای انفرادی بزرگسالان کشورشد.

گفتگو با قهرمانی که منش پهلوانیش زبانزد خاص و عام است همیشه جذاب و خواندنی است:

از مالزی شروع کنیم مسابقات قهرمانی آسیایی که همیشه انتظار داشتیم وقتی از گروه به عنوان تیم اول بالا میروید این روند در دورهای بعدی هم اتفاق بیفتد  با وجود سنگینی مسابقات وحریفان ولی درمالزی این اتفاق نیفتاد،چه دلایلی باعث شد  تا آن اتفاق همیشگی برای گروه همیشه قهرمان کاتای تیم ملی این بار روی ندهد؟

خیلی خوشحالم که این موضوع را اینجا مطرح میکنم و جا دارد بگویم که تیم ما در دور یک در جایگاه اول ایستاد و با اختلافی که با ژاپن داشتیم،مطمئن بودیم که فینالیست هستیم.
اختلاف ما با تیم ژاپن در دور اول این مسابقات به یک دهم رسیدو این یعنی ما عین تیم ژاپن امتیاز گرفته بودیم . در دور دوم یک مشکلی رخ داد که این مشکل برای هر تیم و هر فرد ورزشکاری ممکن است بیفتد و اینکه باعث شد ما در دور دوم درجایگاه سوم بایستیم و وارد رده بندی و مقام سوم وچهارم شویم که متاسفانه مقابل تیم اندونزی در بازی رده بندی نتیجه را واگذار کردیم و دستمان از مدال کوتاه ماند.
گریه ها واشک های ما به خاطر این بود که ما نتوانستیم با مدال برگردیم وعکس هایی از من و تیمم پخش شد که ما در حال گریه کردن بودیم چون این برای ما خیلی دردناک بود که برای اولین بار بدون مدال به ایران برگشتیم و این مدال برایمان خیلی مهم بود چرا که ما برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودیم وخیلی تلاش کرده بودیم که بتوانیم با مدال این مسابقات، سهمیه مسابقات بازی های آسیایی را هم بگیریم که احتمال داشت که این سهمیه به این مسابقات بستگی داشته باشد ولی از طرف فدراسیون خبری به ما رسید که براساس آن مسابقه تصمیم گیری نمی شود و بلکه براساس کل کارنامه و رزومه تیم ها وافراد احتمال دارند که بررسی شوند که در آن صورت مشخص می شود که ما سهمیه میگیریم یا نه،ولی متاسفانه ما برای اولین باربود که بدون مدال برگشته بودیم به شدت ناراحت بودیم و این احتمال و مشکل برای هر ورزشکاری در دوران حرفه ایش روی می دهد.
به ترکیب کاتای تیمی که در مسابقات کشورهای اسلامی  که نگاه میکردیم ترکیب سپیده امینی و ملیکا عزتی و زینب السادات حسینی با سرمربیگری خانم بغلانی پور از دوران کودکی همراه بودو نتایج فوق العاده ای هم کسب شده بود اما درمسابقات آسیایی مالزی علاوه بر این ترکیب حضور فاطمه صادقی هم به عنوان یکی از این اضلاع کاتای تیمی به این جمع اضافه شد. حضور فاطمه صادقی به عنوان یار جدید کاتا بدون اینکه تقصیرها را گردن فردی بندازیم درکسب  این نتایج چقدر تاثیر داشت؟

خب فاطمه صادقی پرافتخارترین مدالیست کاتای انفرادی ایران است و ترکیبش در تیم هم نقش بدی نداشت و ما با فاطمه توانستیم یک تیم چهارنفره تشکیل بدهیم واین تیم چهارنفره روی سکوی قهرمانی ایران ایستاد و توانستیم به مسابقات آسیایی مالزی اعزام شویم واینکه چون اعلام شد که ما می توانیم تیم چهارنفره داشته باشیم تیم ما  از فاطمه صادقی  و زینب السادات حسینی و من وملیکا عزتی تشکیل یافته  بود که تاثیر بدی هم نداشت و  خدا را شکر در ایران توانستیم مقام اولی را کسب کنیم و در آن سمت هم بدشانسی که داشتیم باعث شد ببازیم و ان شاالله  بتوانیم دردورهای بعد چه با فاطمه صادقی و چه بی فاطمه صادقی بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

اجرای تاکتیک در ترکیب سه نفره برای خودتان راحت تربود یا ترکیب چهارنفره؟ واگر قرار بود که خودتان انتخاب میکردید سه نفره را ترجیح میدهید یا چهارنفره را؟

فرق آن به این نیست که راحتر باشیم یا نه ولی ما چون با زینب السادات حسینی از بچگی باهم تیم بودیم شاید خیلی هماهنگ تر باشیم ولی خب فاطمه صادقی هم خیلی خوب خودش رو توانست که تیم برساند و توانستیم که یک تیم خوب را داشته باشیم طوری که در ایران اختلاف ما با تیم دوم به دو نمره و چند دهم رسید که این اختلاف در ایران برای ما کافی است که دیگر انتخابی تیم ملی درکار نباشد.

اینکه در مسابقات مالزی انتظارها بالاتر بودو بعد از اینکه از گروهتان اول شدید این انتظار می رفت که باتوجه به اینکه  دربازی هایی مثل کشورهای اسلامی درخشیده اید و صاحب مدال شده  بودید که قبلا کسب نشده بود،چه اتفاقی افتاد که آن انتظارات برآورده نشد باوجود اینکه  میدانیم رقابت در کشورهای آسیایی سختر از بازی های جهانی است؟

در کاتا هر اتفاقی ممکن است روی دهد و این مشکلات در هر ورزشی پیش می آید. مثلا در کاتای انفرادی ممکن است برای فرد یک مشکلی پیش بیاید و نتواند توانایی های خود را نشان دهد اما در کاتای تیمی چون همه یک تیم هستیم هر مشکلی که برای هر اعضایی پیش بیاید باعث می شود که کل تیم آن نتیجه را کسب کند ولی بهتر است بگویم که مشکل تیم ما  این بود که همه انتظارها بر روی کاتای تیمی بود و همه انتظار کسب مدال طلا از ما داشتند،چرا که تیم ما از اول با این ترکیب قهرمان کشور شده بود و اینکه حضور فاطمه صادقی هم خیلی انتظارها را از تیم بالابرد و باعث شد همه انتظار طلا را داشته باشند.ولی باید بدانیم که دردوره ورزشکاری یک روز شکست وجود دارد و روزی دیگر رسیدن به قله های موفقیت در پیش است .

متاسفانه این مشکل که برایمان پیش آمدباعث شد که بی مدال برگردیم که عملا نباید برای ما پیش می آمد البته  این موضوع باعث شد  تیم بی مدال باشد ولی ان شاالله که این موضوع روی سهمیه های بازی های آسیایی نقش نداشته باشد و نتیجه سهمیه ها را خودشان مشخص کنند نه بر روی این مدال ها مبنای انتخاب قرار گیرد.

جایی که همیشه  چه درمسابقات تیمی و چه درانفرادی همیشه قابل تحسینتان میکند روحیه برگشتتان به قهرمانی و سکواست، طوری که بلافاصله بعد از این مسابقات در مسابقات کاراته کرمانشاه برگزار شد و آنجادوباره فوق العاده درخشیدید و هم در رده امید به قهرمانی  و به مدال طلا دست یافتید و همزمان در رده بزرگسالان هم نایب قهرمان شدید. چقدر مسابقات کرمانشاه از لحاظ انگیزشی برایتان مهم بود وعدم نتیجه گرفتن در مسابقات مالزی چقدر برایتان انگیزه داد تا در مسابقات کرمانشاه بیشتر بدرخشید؟
خدا روشکر مسابقات کرمانشاه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات مهمی برایم بود که بتوانم در آنجا درخشش داشته باشم و اینکه توانستم در رده امید ها که رده خودمم هم به حساب می آید همان سکوی اول را که از ازبکستان تا الان دارم را حفظ کنم و در رده بزرگسالان هم شرکت کردم وتوانستم مقام دوم را داشته باشم ولی اینجا جا دارد گله گی هم ازبرگزارکنندگان مسابقات داشته باشم که من اگر همان امتیازی که صبح برای کاتاهایم داده شده بود را غروب هم برای کاتاهایم همان امتیاز لحاظ می شد  با یک امتیاز اختلاف با نفر اول بزرگسالان مقام اول آن دوره را داشتم و مقام اول بزرگسالان را برای خودم ثبت میکردم.با اینکه من صبح کاتا را زده بودم  و چهارکاتای متفاوت را به اجرا درآورده بودم و به قول خیلی از دوستانی که آنجا حضور داشتند خستگی که آن کاتا ها دارد،من توانستم به عنوان بمب در سالن بدرخشم و بهتر از کاتاهای صبح باشم ولی متاسفانه نشد که من مقام اول را داشته باشم واختلاف یک دهم باعث شد که من نفر دوم آن مسابقات باشم.

همیشه قهرمانید و قابل تحسین و اینکه با انگیزه برگشتید به شدت جای تبریک دارد و  در ترکیب مالزی یک جاهایی جای فاطمه صادقی و زینب حسینی به تشخیص خانم بغلانی عوض شد آیا موضوع جابه جایی ترکیب در عدم نتیجه گیری نقش داشت؟

خب ما درتهران هم یک دور با زینب حسینی ویک دور با فاطمه صادقی کاتا زدیم و آنجا در مالزی هم همینطور شد یک دور با زینب السادات حسینی و یک دور با فاطمه صادقی کاتا زدیم،نه تقصیر این موضوع نبود فکر میکنم مشکلی که برایمان پیش آمد در عدم نتیجه گیریمان نقش داشت که متاسفانه ما را راهی مدال سومی کرد.دربازی رده بندی هم درحالی که میتوانستیم مقام سومی را داشته باشیم مشکلی برایمان ایجادشد که ما نتوانستیم از اندونزی امتیاز را بگیریم و مقابل اندونزی ما بازی را واگذار کردیم ونتوانستیم مدال سومی را هم برگردن داشته باشیم.مشکل برای ما در دور نیمه نهایی، جایی که برای ورود به فینال و  رده بندی بازی داشتیم ایجاد شد و دربازی رده بندی مشکلی وجود نداشت فقط بازی را واگذار کردیم.
درست است که کاتا درکنار ورزش یک هنر است و حرکت ها و انجام تکنیک ها امتیاز دارد آیا در آن مسابقات قضاوت ها سلیقه ای و اعمال نظرها درداوری هاغرض ورزانه بود؟

در بازی با اندونزی احتمالش بود چون کاتا و بومکایی را که ما اجرا کردیم از کاتا وبومکایی که اندونزی اجرا کرد خیلی زیباتر،واقعی تر و تمیزتر بود. درهمین حد میتوانم بگویم که کاتا یک بخشی از کاراته است که به عنوان سلیقه داوران انتخاب می شود که احتمال دارد هر داوری که هر سلیقه ای را داردامتیازی را به کاتا بدهد و این باعث شود که تیم مدنظریا قهرمان شود یا بی مدال برگردد.

چندی قبل در خبرها داشتیم که حضور خانم دکتر اشرف امینی در کمیته فنی مسابقات آسیایی قطعی شده است.حضور خود خانم دکتر امینی چقدر میتواند در اعمال سلیقه برای ایرانی ها موثر باشد؟آیا به ورزشکاران این انگیزه را می دهد که چون ما درکرسی آسیایی یک سهمیه تاثیرگذارداریم  روی عملکردها نقش داشته باشد؟

ایشان که جزکادرهستند و تصمیم گیری به شکل جمعی انجام میگیرد ودرواقع ایشان یکی از این کادر هستند و کل کادر باید تصمیم بگیرند و ایشان نمیتوانند فقط برای ایران تصمیم گیری کنند که سهمیه ایران پابرجا باشد.

بعداز مسابقات کرمانشاه چه مسابقاتی را خواهید داشت؟
ان شالله اگر سهمیه ای برای کاتا بدهند بازی های آسیایی به همراه تیممان داریم وبعد از بازی های آسیایی یک هفته تا دوهفته بعدش بازی های جهانی در رده های امید را داریم که ان شاالله اگر سهمیه آن را بگیرم در این مسابقات شرکت میکنم.

س-در بعضی از رسانه ها بعد از مسابقات مالزی اشاره به مصدومیت هاشدآیا خودتان یا در تیم مصدومیتی وجود داشت؟و مصدومیت ها در این نتایج نقش داشت؟

ا- ما درطول مسابقات آسیایی مصدومیتی نداشتیم ولی قبل از مسابقات آسیایی یعنی درمسابقات کشوری که درایران برگزار شدمصدومیت از طرف زانو رو داشتم که خدا روشکر باهمکاری دکترهایی که معرفی شدند توانستم به بازی ها برگردم.ولی خب قطعا میدانیم که مصدومیت ها همیشه همراه بازیکنان و مخصوصا بازیکنان حرفه ای است ولی باید طوری با این مصدومیت کنار بیایند که در ورزش حرفه ایشان تاثیر گذار نباشدو مصدومیت ها هم زودتر بگذرند.
س- در کاتای انفرادی مسئولیت روی دوش هر فرد است و هرکاتایی که فرد اجرا میکند به مجموعه کاتا ها وفنون امتیاز داده می شود و خب چون در هم کاتای تیمی موفقید و هم در کاتای انفرادی این موفقیت را نشان داده اید. در کاتای تیمی فنون و حرکت ها بینتان تقسیم بندی می شود که هرکدامتان چه فنونی را اجرا کنید؟

اصولا چیدمان کاتاروها مشخص است یعنی مثلا مشخص می شود که دردور اول کدام کاتارو درکنار کدام کاتارو فنونش را اجرا کندیعنی مثلا مشخص بود که در دور اول من و ملیکاعزتی وزینب السادات حسینی باید کاتا را اجرا کنیم ودردور دوم با فاطمه صادقی کاتاها را اجرا کردیم. دردور سوم که برای بازی رده بندی رفتیم هم زینب السادات حسینی میتوانست کاتابزند و هم فاطمه صادقی میتوانست در تیم باشد که با تشخیص خانم بغلانی مربی مان کاتارا با فاطمه صادقی اجرا کردیم . درکاتای تیمی که همه مسئولیت ها برگردن همه ماست و وقتی کاتای تیمی تشکیل می شود اعضای کاتای تیمی سه نفرهستند البته در بخش نامه های جدید امکان اجرای کاتای چهارنفره هم وجود دارد،هرمشکلی که در کاتای تیمی ایجادشود برگردن هر چهار نفراست و نباید یک نفر رامقصر بدانیم و وجود این چهارنفر در تیم همه باهم باعث می شود که باهم برنده شوند و اگر یک نفر اشتباهی کند یا اتفاقی برایش پیش بیاید باعث می شود که کل تیم نتیجه نگیرد ویا کل تیم روی سکو باشدپس همه این ها باعث می شود که کل مسئولیت های تیم را هر چهار نفر برگردن بگیرندیعنی اگر طلا بگیرند باهم گرفتند واگر طلا نگیرند و بی مدال برگردند هم باهم سرنوشت تیم را عوض کردند و نه یک نفر دران تیم مقصر بوده است.

واکنش هایی که خانم بغلانی بعد از مسابقات داشتند به نوعی زوم شده بود روی بعضی از ورزشکاران از جمله خود شما هم دراین مسیر بودید.آیا این اتفاقات باعث شد تا آن انگیزه در مسابقاتی نظیر کرمانشاه بالاتر برود و باعث شد تا عملکردتان را درمسابقات کرمانشاه بهتر کنید؟

مربی من که درمسابقات مالزی وقتی آن نتایج گرفته شد همچون همه تیم ناراحت بود و اینکه بدون مدال برمیگردیم و این اولین مسابقه آسیایی بود که  برگزار میکردیم و این احتمال وجود داشت که دیگر به ما امیدوار نباشند ولی چون مربی ناراحت بود و ازطرفی سعی داشت ما را آرام کند  که خداراشکر که توانستند ما راآرام کنند و از طرفی چون مدال نداشتیم به همه ما میگفتند که بی مدال برگشتنتان بد است ولی این اتفاق احتمال دارد که برای همه ورزشکاران پیش بیایدواینکه ما در مسابقات قبلی و کاراته وان ها و کشورهای اسلامی چون فینالیست بودیم و غیر از فینال هیچ رده دیگری نداشتیم و خدا روشکر از تمامی تیم هایی که در ایران حضور دارند و با ما حریف هستند در مسابقات کاراته وانی که شرکت میکردیم  میتوانستیم به فینال برسیم و برای طلا و نقره بودن مدالمان بجنگیم ولی متاسفانه آن تیم ها درجایگاهی قرار میگرفتند که یا حذف می شدند یا به دیدار رده بندی میرسیدند که بازهم روی سکو نمیرفتند. البته با وجود اینکه توانستیم درکرمانشاه بدرخشیم ولی مربیمان در کرمانشاه که رسیدند من و دوستانمان مسابقاتمان تمام شده بود اما از عملکردمان وقتی روی سکو قرار گرفتیم راضی بودند.یعنی در رده امید بعد از من سرکار خانم زینب السادات حسینی بودند و در مقام سوم هم ملیکا عزتی جای گرفته بود.
 
در برخی رسانه ها نکته ای مطرح شد که گویا سپیده امینی کاتا یادش رفته است در این باره چه جوابی دارید؟

راجع به این موضوع که سپیده ی امینی کاتا را یادش رفته باید بگویم که من همیشه و در همه جا ثابت کردم که سپیده امینی بازیکنی هست که کاتا را با جان و دل اجرا میکند و کاراته و بخش کاتا جزئی از وجود من هست و من میتوانم به جرئت بگویم که خیلی از کاتا ها را از روی فیلم ها یاد گرفتم به طوری که یک کمک مربی به نام خانم الهام برگی داشتیم که میگفت هوش سپیده برای کاتا یک هوش خیلی استثنایی است. شاید کسانی باشند که در کنار زندگی کاراته را داشته باشند ولی من سپیده امینی در کنار کاراته زندگی را دارم.

آیا دربازی های آسیایی هانگژو همان گروه داوری و همان بازیکنان آسیایی شرکت میکنند یا ترکیب تیم ها دچار تغییراتی خواهد شد؟

حریفان همان حریفان هستند و از لحاظ داوری هاهم قضاوت ها بهتر می شود چرا که بازی های آسیایی یکی از مهمترین بازی های کاراته  برای ایران و سایر کشور های آسیایی است.باید بدانیم که اگر این اعتماد را در خودمان نداشتیم که میتوانیم در آنجا بدرخشیم هیچ وقت حرف از حضور هم نمیزدیم چرا که در دور اول با ترکیب تیممان توانستیم در رتبه یک بیاستیم ورتبه یکی که ازژاپن یک دهم کمتر بودیم و در بازی های آسیایی ان شاالله من قول مدال صد درصدی فینال را از طرف تیمم به فدراسیون میدهم که ما صد درصد روی سکو هستیم،سکوی دومی وسومی هم نه ان شاالله روی سکوی اولی قرار میگیریم چرا که این انتظار را از تیمم میبنم که روی سکوی اولی قرار بگیریم.

حریفان شما در بزرگسالان انفرادی در چه وضعیتی هستند؟

خوب حریفان ما در آسیا از سطح خیلی بالایی برخوردار هستند که بعد از ریو شیمیز از ژاپن و گریس از هنگ کنگ که دارنده ی مدال المپیک و آسیایی و جهانی بزرگسالان هستند ،تمام حریفانی که با من در رقابت های آسیایی ازبکستان بودند وارد رده ی بزگسالان شده اند که من در رده ی امید در جایگاه بالاتر از آنها ایستاده ام و به جرئت میتوانم بگویم که اگر اعزامی در رده ی بزرگسالان داشته باشم میتونم روی سکوی بزرگسالان بایستم.


س- هیچ وقت ازتیمتان حتی وقتی که درفینال کشورهای اسلامی هم واگذار کردتوجیهی از تیمتان نشنیدیم،قرعه کشی و گروه بندی در مسابقات مالزی هم نقش داشت؟ چون از گروه مرگ این رقابت هابه عنوان تیم اول بالا آمدید و بعد دور دوم ودورهای بعدی را مسابقه دادید،اگر در یک گروه ساده تری قرار میگرفتید احتمال اینکه به حریف های ساده تری برخورد کنید وجود نداشت؟

بله این احتمال وجود داشت چرا که درسید بندی که در قرعه کشی ها انجام میگیرد نفر اول و دوم دوره گذشته مسابقات از قرعه کشی جدا می شوند و از هم تفکیک می شوند و بقیه برحساب قرعه کشی در گروه اول و دوم جای میگیرند که بر ما هم بر اساس قرعه کشی در گروه ها جای گرفتیم.بعضی وقت ها ترکیب ها انقدر آسان می شود که راحت به فینال می شود راه پیدا کنیم ولی بعضی وقت ها  ترتیب تیم ها آنقدر سخت می شود که باید با بهترین اجرا ها وبهترین تیم ها و کاتاها واردفینال شویم. که متاسفانه این سری گروه ما خیلی گروه سختی بودیعنی فقط ژاپن را گروهمان نداشتیم.

مسابقات هانگژو که هنوز مشخص نشده در چه گروهی قرار دارید؟

هنوز مشخص نیست و چند روز قبل از مسابقات مشخص می شود که احتمالا یک گروه سختی داشته باشیم ولی چون مالزی تجربه اول ما بود در مسابقات آسیایی این سری باتجربه تر هستیم و میتوانیم که رنگ مدالمان را ان شاالله طلایی کنیم.

باتوجه به اینکه بازی های آسیایی محلی برای بیشتر دیده شدن هر ورزشکاری است اگر به خودتان حق انتخاب بدهند که بین کاتای انفرادی وتیمی یکی را انتخاب کنید کدام را انتخاب میکنید؟

اگر حق انتخاب داشته باشم برای بازی های آسیایی صد درصد کاتای تیمی را انتخاب میکنم چون اگر کاتای انفرادی شما تنها مدال میگیرید ولی در کاتای تیمی به همراه دو نفر دیگرمدال میگیرید که این ارزشش بشخصه برایم بیشتر است و آن دونفری که از بچگی باهم کار کرده ایم هم هردوباهم روی یک سکو قرار بگیریم و این به مراتب لذتی بالاتر از کسب مدال انفرادی دارد.

ان شاالله که همیشه بدرخشید و از همینجا قولی میگیریم که ان شاللله بعد از بازی های آسیایی هانگژو بعد از کسب مدال طلا یک گفتگوی ویژه داشته باشیم و شاهد موفقیت های بیشترتان باشیم و نکته پایانی این گفتگو از نظرتان چیست؟

فقط میخوام از شما و تیمتان و پدرو مادرم تشکر کنم که در این دوره از مالزی تا کرمانشاه کنار من بودند و یکی از دوستان عزیزم که باعث شدند من روحیه ام را جمع کنم تا مسابقات کرمانشاه و بتوانم بهترین نتیجه را آنجا بگیرم . 

گفتگو توسط:امیدشرکت تبریزی

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :
تصویر :

برچسب ها : 
طراحی وب سایت : پورتال ساز
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Handbag Hooks - Tiny, Yet Functional Gift Item Nobody would deny which usually handbag is essential for personal especially for the woman, considering that it may make her look elegant, charming and fashionable. However, nowadays fashion trend has get to be the only foundation of buying a handbag for many of us. Most of us have forgotten the practical utilization of handbags. Therefore, I desires to give you some assistance with how to pick from an ideal bag. The next thing that it is advisable to determine is what you always be carrying with your handbag. If you are going to make use of the handbag everyday, then most definitely you could have your wallet, your keys, cell phone, makeup plus some misc items. The amount of space these items take can really add up not to call how heavy these items can be once concepts packed into your handbag. First, knowing your figure is necessary so that you can decide the kind of handbag you wish most. This is the most important element choose a bags. Try to select a bag that suits your figure and do not copy other's styles an individual may donrrrt you have the same figure these people. Some styles suit others may not suit you well. Carrying a large handbag won't suit you if responses tall a good deal of. Whatever happened to the view of women dancing around their handbag s?! Maybe someone noticed how easy it ended up being to steal the handbag in question, or even someone else noticed how stupid it looked. Either way, in the safety thoughts and opinions it's probably for exciting workout. There are even websites that offer design and preview feature for to be able to really personalize your laptop bag. With this feature, you can play with account when selecting by altering the background color, the positioning of the picture and then the way the photo which you decide is put on the bags. Thirdly, choose a handbag to suit your closets. The color of the handbag matters alot in matching with an individual. If most of your clothing is in white, avoid choosing those grey handbags whenever they might not match great. If you are going to correspond the handbag with gorgeous clothing, it'll be better come to a decision those bright ones. Remember to choose the color that matches you. A red handbag could be a great accessory for occasion it can be will especially look beneficial for a night out when are usually dressed up for a special event. A handbag should reflect person that a person and picking a red one shows which are proud to be who are generally. You will attract many eyeballs on you with red, so in order to don't feel confident enough to do that, then just avoid it! classic leather handbag, wedding handbag, handbag hanger
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet