اخبار هنری
1393/06/06 18:39

از هیچکاک تا حوض نقاشی

از هیچکاک تا حوض نقاشی
 اسامی فیلمهای سینمایی و تلویزیونی شبکه های مختلف سیما در آخر این هفته اعلام شد.

 به نقل از روابط عمومی سیما فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن « جک آیریش، بدهی قدیمی »، « حوض نقاشی »، « موریسون خواهر دار می شود » ،« خواهران غریب » ،« درست شبیه پدرم » ،« ماه عسل » ، « خانه ما »، « سرپرست بچه ها »، « اولین شب آرامش ۱ و ۲ » ، « توطئه فامیلی » ،« امنیت پرواز » ،« باک هاوراد بزرگ »، « گمشده ۱۹۸۳ »، « تام و جری دستیاران شرلوک هلمز » ، « تام و جری ( مسابقه بزرگ) »، « رویای حقیقی » ،« دزدان دریایی کاراییب ۲ » ، « و کسی در راه است »، « کفشاتو در نیار » ، « سفر »، « ربات » ، « رنگو » و « جزیره گنج » پنج شنبه و جمعه ۶ و ۷ شهریور ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

جزییات برنامه و فیلمهای سینمایی به شرح ذیل است:

شبکه اول سیما

فیلم سینمایی « جک آیریش، بدهی قدیمی » به کارگردانی جفری واکر ، پنجشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان این فیلم با بازی گای پیرس، مارتا دوسلدرپ و آرون پدرسن آمده است: جک آیریش که یک کارآگاه خصوصی است همسرش را در حین رسیدگی به یک پرونده جنایی از دست می دهد. او پس از مرگ همسرش که توسط یکی از مظنونین پرونده او به قتل رسیده است تغییر شغل داده و به عنوان یک شرخر مشغول کار می شود. ۵ سال پس از این ماجرا یک شب یکی از خبرچین های آخرین پرونده او به قتل می رسد. جک پیگیر ماجرا شده و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با خبرنگاری به نام لیندا آشنا می شود. جک و لیندا متوجه می شوند که دولت با همکاری پلیس و بسیاری از ارگان های دیگر در حال بالاکشیدن زمین های حوالی شهر هستند و سرپوش ساختمان سازی برای افراد بی خانمان را روی آن گذاشته اند. ..

*************************************

فیلم سینمایی « حوض نقاشی » به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی منوچهر محمدی ، جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۴:۵۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : مریم و رضا که عقب مانده جسمی و حرکتی هستند در بهزیستی با هم آشنا شده و ازدواج می کنند. آنها خیلی زود صاحب پسری می شوند که در سنین دبستان از حرکات عجیب و غریب مادر و پدرش عذاب می کشد. او دوست دارد تا مادر و پدری با حرکات طبیعی داشته باشد بنابراین خانه را ترک کرده و به خانه معلمش پناه می برد. خانم معلم مدتی با اطلاع رضا و مریم از شاگردش مراقبت می کند و او را در خانه اش به عنوان فرزند می پذیرد اما پسرک که دلتنگ مادر و پدرش شده است تصمیم می گیرد به خانه بازگردد.

شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدر عرفایی و سیامک احصایی در فیلم تلویزیونی « حوض نقاشی » ایفای نقش کرده اند.

  *************************************

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی « موریسون خواهر دار می شود » به کارگردانی باربارا بردرو ، پنجشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۹:۳۰ صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم در مورد موریسون پسر ۵ ساله ای است که مادرش باردار است و فکر می کند وقتی مادرش بچه را به دنیا آورد، او باید اتاقش را به خواهر کوچکش داده و خود به خانه خاله پدرش برود. موریسون که می بیند والدینش به دلیل مشغله کاری و وضعیت مادر به او توجه کافی ندارند سرناسازگاری می گذارد تا اینکه مادر یک هفته زودتر بچه را به دنیا می آورد. موریسون تصمیم می گیرد از خانه فرار کند تا به خانه خاله پدرش نرود. این کار او همه را به دردسر می اندازد و پدر و مادر را برای یافتن او آواره شهر می کند. اما موریسون ناگهان به خانه بر می گردد و خواهر نوزادش را بیرون برده و سعی دارد او را جایی قایم کند که در نهایت خواهرش را در کنار حیواناتی که مادر مشغول درمان آنها است پنهان می کند و ...

توبیاس لامبرتس، باری آتسما، براچا ون دوئسبرگ در فیلم سینمایی « موریسون خواهر دار می شود » بازی کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی « خواهران غریب » به کارگردانی کیومرث پور احمد ، پنجشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه این فیلم با بازی افسانه بایگان، خسرو شکیبائی و لادن طباطبائی آمده است : نرگس و نسرین دو دختر دبستانی هستند که در جشن مدرسه‌ها یکدیگر را می‌بینند و پی می‌برند که خواهران دوقلوی یکدیگرند. پدر آهنگساز آنها در گذشته از مادرشان که خیاطی می‌کند جدا شده است، اما این ماجرا را هرگز به آنها‌ نگفته بودند. یکی از آنان نزد مادرشان و دیگری نزد پدرشان زندگی می‌کرد. آنان تصمیم می‌گیرند تا جایشان را عوض کنند، و به دلیل شباهت بسیار این دو خواهر دوقلو پدر و مادر متوجه موضوع نمی‌شوند. این جابجائی باعث وقوع ماجراهایی می شود.

*************************************

فیلم سینمایی « درست شبیه پدرم » به کارگردانی بلر ترو ، جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۸ صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان از این قرار است که : چارلی اسپیگل پسر دوازده ساله ای است که به دلیل ساده بودن و جثه کوچکش از طرف بچه های بزرگ تر مدرسه اذیت شده و مجبور است برای جلوگیری از کتک خوردن به آنها باج بدهد. استن پدر چارلی نیز در یک آزمایشگاه کار می کند او نیز از طرف دو تن از همکارانش هر روز مورد تمسخر واقع می شود و برای این معضل خود راهی پیدا نمی کند. چارلی که تقریباً از طرف همه بچه های مدرسه طرد شده با دیدن یک باشگاه بدن سازی وارد آن شده و با مردی به نام جو آشنا می شود. جو در واقع مدیر یک شرکت بزرگ است که بعد از جدایی از همسرش پسر کوچکش را ندیده است و به همین دلیل بعد از شنیدن ماجرای زورگویی بچه ها نسبت به چارلی موافقت می کند تا به او کمک کند و ...

*************************************

فیلم تلویزیونی « ماه عسل » به کارگردانی شاهد احمد لو و تهیه کنندگی مجید اوجی ، جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : خانواده منصورخان و خواهرش فخری خانم همراه پدرشان خان بابا در خانه ای بزرگ به طور مجزا زندگی می کنند خانواده منصورخان متشکل از همسرش طوبی و فرزندانش شیوا و فرهاد و شیرین است. فخری خانم پسری به نام خسرو و دختری به نام شیرین دارد منصورخان که در شمال باغ و کندو عسل دارد و به علت اینکه بیماری به کندوهایش وارد شده است به دنبال حل مشکلات زنبورداری اش به شمال رفته است و در تهران برای دخترش خواستگاری آمده که ...

پروانه معصومی، افسر اسدی و سحر ولدبیگی در فیلم تلویزیونی « ماه عسل » بازی کرده اند.

*************************************

شبکه سه سیما

 فیلم تلویزیونی « خانه ما » به کارگردانی مسعود کرامتی ، پنجشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه این فیلم با بازی رضا بابک، زهرا اویسی و گوهر خیراندیش آمده است : خانواده تهرانی شامل پدر ، مادر، پدر بزرگ و چهار فرزند در سنین مختلف به خانه جدیدشان به بیرون از شهر نقل مکان می کنند. این خانواده علاوه بر شکلات دوری از شهر مسائل و درگیری های طبیعی را که هر خانواده با آن درگیر هستند تجربه می کنند. نگاه حاکم بر مجموعه طنزآلود و در عین حال با هدف ارائه پیام ها و آموزش هایی در ارتباط با نحوه رفتار متقابل اعضای یک خانواده می باشد..

این فیلم محصول ۱۳۷۸ ایران به تهیه کنندگی احمدعلی حامد است.

*************************************

فیلم سینمایی « سرپرست بچه ها (له له بچه ها) » به کارگردانی جان پدی کاراسترز ، پنجشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۱۵:۴۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی نورمن ویزدم ، جون رایس و شرلی آبیکر آمده است : نورمن به عنوان مستخدم در پرورشگاه کودکان کار می کند و تمام بچه ها و کارکنان علاقه خاصی به او دارند از طرف دیگر یکی از اعضای هیئت مدیره قصد دارد زمین پرورشگاه را به یک کارخانه دار بسپارد ، به همین منظور اعضای هیئت مدیره همراه کارخانه دار قصد بازدید از پرورشگاه را دارند که ...

*************************************

فیلم تلویزیونی « اولین شب آرامش » به کارگردانی احمد امینی، پنجشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : آذر فرجاد، نوشین ملکی و علیرضا فهیم در دانشگاه همکلاسی هستند. علیرضا به آذر پیشنهاد ازدواج می دهد ، در حالی که نوشین مایل به ازدواج با اوست. فرزاد، برادر نوشین، که در خارج از کشور زندگی می کند، چند سال قبل نامزد آذر بوده، ولی به علت بازنگشتن او به ایران نامزدی آنها به هم خورد. نوشین با طرح نقشه ای آذر را به گفتن نه بر سر سفره عقد با علیرضا ترغیب می کند و ...

پرویز پورحسینی، مهتاج نجومی، اکرم محمدی، یکتاناصر، شبنم قلی خانی، مهدی پاکدل و امیر آقائی در فیلم تلویزیونی « اولین شب آرامش » ایفای نقش کرده اند.

گفتنی است قسمت دوم فیلم تلویزیونی « اولین شب آرامش » جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۵:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می شود .

*************************************

فیلم سینمایی « توطئه فامیلی » به کارگردانی آلفرد هیچکاک ، جمعه ۷ شهریور ماه ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این فیلم روایتگر داستان یک راننده تاکسی است که همراه شریکش به نوعی نقش کارآگاه خصوصی را ایفا می کنند،  توسط خانمی استخدام می شوند تا برادر زاده اش را که سال ها قبل خانواده را ترک کرده است پیدا کنند . در این میان با یک تاجر الماس هم که به همراه همسرش دست به ربودن فرزندان افراد ثروتمند می زنند روبرو می شوند و..

این فیلم محصول آمریکا در سال ۱۹۷۶ است که بازیگرانی چون کارن بلک و بروس درن در آن بازی می کنند .

*************************************

فیلم سینمایی « امنیت پرواز » به کارگردانی کوین هوکس ، جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۰:۱۵ از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی وسلی اسنیپز، بورس پاین آمده است : یک تروریست  مدتهاست از دست قانون فرار می کند. وقتی وی یک هواپیما را که کارشناس معروف امنیتی ، جان کاتر را حمل می کرده،  می رباید. همه چیز جالب می شود. جان شخصی است که تحمل این جور مسائل را ندارد و برای شکست این تروریست تمام تلاش خود را می کند تا این که ....

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی « باک هاوراد بزرگ » به کارگردانی شان مک گینلی، پنجشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۱۵ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی تام هنکس و جان مالکوویچ آمده است: تروی گیبل پسری جوان که بر خلاف میلش و به اصرار پدر در حال تحصیل در رشته حقوق است. او به این رشته علاقه ندارد و می خواهد نویسنده شود. او دانشکده حقوق را نیمه تمام رها می کند. اما پس از مدتی در می یابد برای گذران زندگی باید کاری پیدا کند. او با آگهی استخدام یک دستیار شخصی در روزنامه ای محلی مواجه شده و برای مصاحبه کاری به رستورانی می رود. در آنجا با باک هاوارد که تردست و فکر خوان موفقی بوده آشنا می شود. تروی این کار را به عنوان فرصتی هیجان انگیز برای فرار از زندگی معمولی اش فرض می کند. بر اثر یک حادثه دستیار و برنامه ریز هاوارد اخراج می شود و تروی جای او را می گیرد و ...

*************************************

فیلم سینمایی « گمشده ۱۹۸۳ » به کارگردانی آناند توکر ، جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

داستان این فیلم با بازی دیوید موریسی و لیزا هاوارد، با فلاش بک از قسمت اول و دوم و قتل های زنجیره ای شروع می شود که با قتل یک خبرنگار و یک پلیس جنایی به نقطه حساسی رسیده است. پشت تمام این قتل ها سرمایه داری است که برای رسیدن به اهداف خود تا کنون دست به قتل یک خبرنگار و پلیس نیز زده است. پس از مدتی بازرس ویژه مالوی متوجه می شود که تمام سران این منطقه و حتی رییس پلیس در حال همکاری با جان داسن سرمایه دار بزرگ هستند تا برای آینده خود سرمایه و قدرت کسب کنند و ...

*************************************

شبکه تهران سیما

انیمیشن « تام و جری دستیاران شرلوک هلمز » به کارگردانی جف سرگی، پنجشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

داستان این انیمیشن با بازی مایل یورک، جف برگمن درباره خانم رد است که از شرلوک هولمز کاراگاه خصوصی زبده درخواست کمک می کند. شرلوک هولمز پس از ملاقات خانم رد متوجه دسیسه ای از طرف پروفسور موریاتی می شود. او قصد دارد الماس پنجاب را از موزه بدزدد و برای این کار از منزل خانم رد برای رسیدن به مقصودش استفاده کرده است تا وی را در برابر پلیس ها مقصر جلوه دهد. تام و جری خانم رد را فراری می دهند و ...

*************************************

فیلم سینمایی « پاک کننده » به کارگردانی چاک راسل ، جمعه ۷ شهریور ماه ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: جان کروگر، یکی از مأموران برنامه حفاظت از شهود دولت و سپس ناپدید کردن آنها با هویتی دیگر در آمریکا است. او مأمور حفاظت از زنی به نام لی می‌شود که کارمند شرکتی است که ظاهرا برای دولت آمریکا اسلحه پیشرفته می‌سازد، ولی مخفیانه آن ها را به بالاترین قیمت پیشنهادی می‌فروشد. در این حین توطئه ای علیه کروگر پی ریزی می‌شود که ...

آرنولد شوارزنگر، ونسا ویلیامز، جیمز کان -و رابرت پسترولی در فیلم سینمایی « پاک کننده » بازی کرده اند.

*************************************

انیمیشن « تام و جری ( مسابقه بزرگ) » به کارگردانی بیل کوپ، جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۹ صبح از شبکه تهران پخش می شود.

در خلاصه داستان انیمیشن آمده است : تام و جری مثل همیشه با یکدیگر دعوا می کنند که به جایی می رسند که مسابقه ماشین در انجا نیز برگزار می شود و جایزه این مسابقه بزرگ یک خانه و یا به عبارتی یک کاخ است که تام و جری برای پیروزی دست به هر کاری می زنند.

*************************************

فیلم سینمایی « رویای حقیقی » به کارگردانی بدابراتا  پین ، جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران روی آنتن می رود.

فیلم داستان انقلاب هند را علیه سلطه استعمارگرانه کشور انگلیس در یک روستای هندوستان به نام چیتاگونگ روایت می کند. جونکو نوجوانی در این روستاست که پدرش امیدوار است رئیس انگلیسی او ، ویلکینسون ، جونکو را برای ادامه تحصیل به انگلیس بفرستد . ویلکینسون رئیس سازمان اطلاعات حکومت انگلیس در چیتاگونگ است . از سوی دیگر معلم جونکو به نام سوریا سن مردم روستا را به عملیات مسلحانه علیه حکومت استعماری انگلیس دعوت می کند . یک روز ویلکینسون ، از جونکو سوالاتی در مورد درسش می پرسد و به او وعده فرستادن او به انگلیس را می دهد و از وی می خواهد نام چند نفر را که با معلم روستا کار می کنند به او بدهد. جونگو که ابتدا گمان می کند ویلکینسون مرد خوبی است و ...

منوج بج پایا، بری جان و دلزاد هی ویل در فیلم سینمایی « رویای حقیقی » بازی کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی « دزدان دریایی کاراییب ۲ » به کارگردانی گور وربینسکی ، جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۲۱:۴۵ از شبکه تهران روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: ویل ترنر و الیزابت قرار است با هم ازدواج کنند. اما پس از آنکه به فرار ناخدا جک اسپارو کمک می کنند، هر دو را دستگیر می کنند. حالا اگر ویل بتواند مسئولیت ها را به دوش بگیرد و جک را تعقیب کند و همراه با قطب نمای جادویی اش به بکت، ناخدای جدید کشتی مروارید سیاه تحویل دهد، بکت از مجازات آنان صرف نظر خواهد کرد ..

جانی دپ، اورلاندو بلوم، کیرا نایتلی و بیل نای در فیلم سینمایی « دزدان دریایی کارائیب۲ » ایفای نقش کرده اند.

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی « و کسی در راه است » به کارگردانی محسن خانجانی ، پنجشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش می شود .

در این فیلم با بازی مجید مظفری، عزت الله مهر آوران و نیکی مظفری آمده است : نصرالله که خانواده اش در خارج از کشور زندگی می کنند به واسطه یکی از همشهریانش و دوست مرحوم پدرش متوجه می شود که پدرش وصیت ناتمامی دارد . برای اجابت وصیت پدر بعد از ۳۵ سال به همراه دخترش که از سفر خارج آمده به زادگاهش باز می گردد و متوجه می شود که پدر به چهار نفر از دوستان همسفرش در حج سفارش کرده که ۴ ماه از نماز های قضایش را بخوانند .سپس نصرت الله به دنبال این  چهار نفر می گردد و آن ها را پیدا می کند و بعد از عملی کردن وصیت پدر در راه بازگشت متوجه می شود که ...

فیلم تلویزیونی « و کسی در راه است  » به تهیه کنندگی رضا اکبری راد تولید مرکز همدان است .

*************************************

فیلم تلویزیونی « کفشاتو در نیار » به کارگردانی اصغر یوسفی نژاد ، جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ژیلا ال رشاد، مهران نائل، محرم زینال زاده، فرحناز منافی ظاهر، ساناز نظری آمده است : آیدین و آیدا قرار است با یکدیگر ازدواج کنند. آیدین دانشجویی است که از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد و همین مساله میان انها مشکل ایجاد می کند، از طرفی فردی به نام فرهاد که ظاهرا فردی با وضعیت مالی مناسب است، و قصد متارکه با همسرش را دارد به نوعی به آیدا نزدیک شده و علاقه خود را به او نشان می دهد، و آیدا در برزخ انتخاب قرار می گیرد. در این زمان برادرآیدا وارد ماجرا شده و در تحقیقی که انجام می دهد، در می یابد که فرهاد سهمی از شرکت که صاحب ان به نظر می رسید ندارد و ...

فیلم تلویزیونی « کفشاتو در نیار» به تهیه کنندگی حمید سلیمانی نیا تولید مرکز اذربایجان شرقی می باشد.

*************************************

شبکه قرآن و معارف سیما


فیلم تلویزیونی « سفر » به کارگردانی محسن عظیمی نیا، جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم تلویزیونی آمده است: داود جوانی ۲۶ ساله است که با مادر خود زندگی می کند و شغل درست و حسابی ندارد و با دوستان خلاف کار معاشرت دارد. در مسابقه ای برنده سفر به مشهد می شود و در قطار با خانواده ای آشنا شده و ...

*************************************

شبکه آموزش سیما

 فیلم تلویزیونی « ربات » به کارگردانی مهرداد خوشبخت، جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .

داستان این فیلم درباره یک اپراتور روبات است که همراه سایر دوستانش که همگی دانشجوی لیسانس مهندسی روباتیک هستند، می‌خواهند یک روبات امدادگر را برای شرکت در مسابقات بین‌المللی طراحی کنند.

عمار تفتی، محمود عزیزی، فرناز رهنما و بهاره نوحیان در فیلم تلویزیونی « ربات » محصول سال ۱۳۸۸ ایفای نقش کرده اند.

************************************

شبکه پویا

انیمیشن « رنگو » به کارگردانی ، پنجشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۲۱ از شبکـه پویا پخش خواهد شد .

در خلاصه داستان انیمیشن آمده است: مارمولکی در یک محفظۀ شیشه‌ای به سر می‌برد و با عروسک‌های داخل محفظه تمرین نمایش می‌کند. اما از بد روزگار، محفظه از پشت وانت به بیرون پرت می‌شود و در وسط جاده می‌شکند و مارمولک از بیابان سر در می‌آورد. گورکنی او را به مسیری راهنمایی می‌کند که جمعی از حیوانات در شهرشان دچار کم‌‌آبی شده‌اند. مارمولک در شهر، خود را رنگو می‌نامد و مدعی می‌شود که از غرب آمده است. رنگو به شکلی اتفاقی، عقابی را که حیوانات شهر را شکار می‌کند، می‌کشد و همه شجاعت او را می‌ستایند و شهردار او را به عنوان کلانتر شهر منصوب می‌کند...

*************************************

انیمیشن « جزیره گنج » جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۲۱ از شبکه پویا پخش می شود.

داستان از این قرار است :که نوجوانی به نام جیم نقشه‌ای را به دست می‌آورد که مسیر رسیدن به سیارۀ گنج را ترسیم می‌کند و به خدمۀ سفینۀ فضایی ر. ل. لگسی و کاپیتان آملیا که درصدد دست یافتن به سیارۀ گنج هستند، می‌پیوندد. جیم پس از چندی با جان سیلور دوست می‌شود که در آشپزخانۀ سفینه کار می‌کند. اما جان سیلور روبات دزد دریایی است که در سفینه شورشی به راه می‌اندازد...

*************************************

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « الو الو من جوجوام»، « جی و ویرو» ، « خواهران غریب » ، « شکست ناپذیر» و « زودیاک چینی » پنجشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۱۵،۱۷، ۱۹ ،۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

*************************************

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « سرعت »، « خدایا بزرگی تو » ، « هربی پرواز می کند »، « ناتینگ هیل » و « شهر دیوانه » جمعه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۵ ، ۱۷ ، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.


نوشته شده توسط: میترابرزگری

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :
تصویر :

برچسب ها : 
طراحی وب سایت : پورتال ساز
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Handbag Hooks - Tiny, Yet Functional Gift Item Nobody would deny which usually handbag is essential for personal especially for the woman, considering that it may make her look elegant, charming and fashionable. However, nowadays fashion trend has get to be the only foundation of buying a handbag for many of us. Most of us have forgotten the practical utilization of handbags. Therefore, I desires to give you some assistance with how to pick from an ideal bag. The next thing that it is advisable to determine is what you always be carrying with your handbag. If you are going to make use of the handbag everyday, then most definitely you could have your wallet, your keys, cell phone, makeup plus some misc items. The amount of space these items take can really add up not to call how heavy these items can be once concepts packed into your handbag. First, knowing your figure is necessary so that you can decide the kind of handbag you wish most. This is the most important element choose a bags. Try to select a bag that suits your figure and do not copy other's styles an individual may donrrrt you have the same figure these people. Some styles suit others may not suit you well. Carrying a large handbag won't suit you if responses tall a good deal of. Whatever happened to the view of women dancing around their handbag s?! Maybe someone noticed how easy it ended up being to steal the handbag in question, or even someone else noticed how stupid it looked. Either way, in the safety thoughts and opinions it's probably for exciting workout. There are even websites that offer design and preview feature for to be able to really personalize your laptop bag. With this feature, you can play with account when selecting by altering the background color, the positioning of the picture and then the way the photo which you decide is put on the bags. Thirdly, choose a handbag to suit your closets. The color of the handbag matters alot in matching with an individual. If most of your clothing is in white, avoid choosing those grey handbags whenever they might not match great. If you are going to correspond the handbag with gorgeous clothing, it'll be better come to a decision those bright ones. Remember to choose the color that matches you. A red handbag could be a great accessory for occasion it can be will especially look beneficial for a night out when are usually dressed up for a special event. A handbag should reflect person that a person and picking a red one shows which are proud to be who are generally. You will attract many eyeballs on you with red, so in order to don't feel confident enough to do that, then just avoid it! classic leather handbag, wedding handbag, handbag hanger
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet