اخبار هنری
1401/01/05 13:11

اجرای بهاری و پرشکوه رحیم شهریاری در تبریز

اجرای بهاری و پرشکوه رحیم شهریاری در تبریز
بهاری ترین کنسرت رحیم شهریاری با استقبال بی سابقه مخاطبان و علاقمندان در سالن پتروشیمی تبریزچهارم فروردین ماه آغاز شد.

خیلی زودتر از تصور، بلیت های کنسرت از طریق سایت به فروش رفت و استقبال مخاطبان باعث شد تا همزه شهریاری تهیه کننده کنسرت خبر از تمدید کنسرت برای روزهای 6 و احتمالا پس از رایزنی در روزهای 10 تا 12 فروردین ماه نیز بدهد.

انتظار اینکه با یک سالن پر از جمعیت در کنسرت های رحیم شهریاری مواجه شوید به یک قاب همیشه ثابت تبدیل شده است وحتی در دوران عید نوروز نیز علاقمندان گرد هم آمده بودند تا بعد از دو سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا شاهد یکی از باشکوه ترین کنسرت های اخیر با اجرای رحیم شهریاری باشند.

رحیم شهریاری که در روزهای کرونا با اجراهای زنده از طریق اینستاگرام قطعات جدید خود را به علاقمندان معرفی کرده بود، آماده یک ماراتن برای اجرای قطعات خود شد.

طبیعی است که برای کنسرت رحیم شهریاری حتی در روزهای نوروز هم با ترافیک شدید مواجه شوید. لذا توصیه اول این است که اگر بلیت خود را رزرو کرده اید هم کمی زودتر از موعد به سالن بیایید چون استقبال افراد پشت در شما را متعجب خواهد کرد.

در کنسرت های نوروزی رحیم شهریاری معمولا دو طیف حضور دارند: گروهی برای اولین بار یا از سر مهمانی در شهرها آمده اند و با برنامه ریزی قبلی میخواهند از پدیده موسیقی آذری و اجراهای بی نظیرش سیراب گردند و گروه دوم چهره های آشنا و وفادار که پای ثابت کنسرت های رحیم شهریاری هستند و کافی است رحیم شهریاری میکروفون را سمت آنها بگیرد تا تمام قطعات را با هم بخوانند.

طبق اعلام قبلی امسال هم دو سانس برای کنسرت درنظر گرفته شده بود و ساعت 18و 21 زمان آغاز دو کنسرت ها تعیین شده بود.

اصولا مرد شفاف موسیقی آذربایجان همیشه مخاطبان را با اتفاقات قبل از کنسرت نیز همراه میکند و برای اینکه هیجانتان از دیدن یک کنسرت بالا رود طبیعی است که از طریق اینستاگرام رحیم شهریاری، صبح کنسرت تمرین هایی را به شکل زنده مشاهده کرده باشید.

عقربه در حدود ساعت ۱۷:۴۵ را نشان می دهد که لابی سالن درحال انتظاربرای ورود است و به داخل سالن که می رسم گروه درحال تمرین نهایی چک صدا هستند و رحیم شهریاری با خوشرویی تمام برخورد فوق العاده خود را نشان می دهد و روی صندلی می نشینم تا تمرین صدا را شاهد باشم.
در هر کنسرت رحیم شهریاری، همیشه یک اتفاق ویژه را شاهد خواهید بود و امسال هم اضافه شدن سازهایی نظیر پیانو و ویالون که با حرفه ای گری تمام گروه ویالون نواز و اجرای پیانو توسط رضا رضوی شاهد یک تغییر ویژه دراین کنسرت هستیم.

با تایید نهایی صدا توسط رحیم شهریاری و گروه حرفه ای نوازنده ها ،همه به پشت صحنه می روند و درهای سالن باز می شوند تا مخاطبان در صندلی های از قبل رزرو شده بنشینند.
خوب که نگاه کنید از هر طیفی و هر قشری حتی در روزهای عید نوروز در کنسرت های رحیم شهریاری حضور دارند که بی تاب صدای خواننده محبوبشان چشم انتظار آغاز کنسرت هستند.

خوش برخوردی همزه شهریاری به عنوان تهیه کننده کنسرت رحیم شهریاری باعث می شود که در پشت صحنه نیز حضور داشته باشم و بعد ازسال ها رفاقت  با این گروه حرفه ای پیام های تبریک نوروزی ام را از سوی مخاطبان و خویش به آنها ابراز بدارم و بالبخندهایشان مواجه شوم .

گروه نیز منتظرهستند تا بعد از مدتها روی صحنه با علاقمندان مواجه شوند و بیشتر احساس انتظاربرای آغاز را در تک تک چهره ها می بینم.

اگراز پشت صحنه به صحنه نگاه کنید کلی خانواده علاقمند و پر هیجان را مشاهده میکنید که منتظرند تا سریع تر زمان آغاز این کنسرت فراهم شود و این هیجان دوطرفه در پشت صحنه نیز موج می زند.

سال هاست که با همدلی همزه شهریاری و رحیم شهریاری گروه حرفه ای آراز یک دل و یک خانواده بزرگ شده اند و این خانواده قرار است با نوازنده هایی یک دل و هم راستا نبض تماشاگران را دردست بگیرند.

ساعت 18 با صدای موسیقی نوازنده ها تشویق ها و دست زدن ها تا اوج آسمان بالا می رود و رحیم شهریاری با کت و شلواری تیره که روی صحنه حاضر می شود فقط صدای جیغ و دست است که می آید و رحیم شهریاری با قطعه آشنا اولین آهنگ خود را اجرا می کند و پس از اتمام اولین آهنگ با نورپردازی فوق العاده سالن همراه است دوباره صدای دست زدن از هر سو می آید.

رحیم شهریاری قبل از قطعه دوم با حضار سلام و علیکی می کند و دلتنگی خویش را از نبودن این چند وقته کنسرت ها ابراز میدارد و با پیام تبریک نوروزی روزهای بهاری و پر از شادی برای حاضرین درسالن آرزو می کند.

در این روزهای کرونا رحیم شهریاری بیکار ننشسته و ترانه های جدیدی برای علاقمندان منتشر کرده ودر لایو ها اجرا کرده است.

قطعات دوم کمی حس و حال نوستالژی وآذری را به مخاطبان القا می نماید و با همراهی مخاطبان کاملا مشخص است که از هر دو گزینه موجود ابراز رضایت می کنند و رحیم شهریاری نیز با تعادل و تنوع سعی در کسب رضایت حداکثری سالن را دارند.

مخاطبان وقتی با سوال رحیم شهریاری درمورد اینکه چه قطعاتی را دوست دارید بشنوید به هیجان می آیند چون اصولا شما همیشه در کنسرت های رحیم شهریاری با قطعاتی همراه می شوید که غافلگیرتان می کند.

از صندلی عقب من صدایی که  به گوش می رسد فریاد مردی میان سال است که با صدای بلند داد میزند: آقای شهریاری شاد بخون، امروز شاد بخون وگویا که رحیم شهریاری صدای تک تک حضار را می شنود میگوید امروز در این کنسرت قطعات شادی را اجرا خواهیم کرد و همین جمله کافی است تا دوباره سالن به مرز انفجار شادی برسد.

نوبت به پخش کلیپی می رسد که رحیم شهریاری به شکل زنده اجرا میکند و همراهی موسیقی و خود رحیم شهریاری و همزمانی تصویر و اجرا در سالن باعث ماندگاری تصویر در ذهن مخاطبان می شود.

نوبت به قطعات جدید می رسد و در سمت چپ صندلی من یک خانواده چهار نفری در ردیف یک نشسته اندکه خانم به آقا می گوید این خیلی خوبه جدید و شاده و همسرش هم با خوشحالی او را با دست زدن همراهی می کند.

نوبت به معرفی نوازنده ها که می رسد سالن شوری دیگر به خود میگیرد و صدای دست هازمانی که همزه شهریاری به عنوان تهیه کننده و مدیر اجرایی کنسرت معرفی می شود وازشرکت شهریم رونمایی می شود صدای تشویق ها به اوج خود می رسدو همزه شهریاری نیز از صندلی خود بلند شده وبه تشویق حاضرین پاسخ می دهد.

رحیم شهریاری با اجرای قطعات شاد و پر انرژی اش قرار است که جیره شادی نوروزی حاضران را تامین کند و به قدری هیجان و شادی بالاتر رفته که فقط صدای تشویق هاست که بالاست. و رحیم شهریاری پشت سرهم قطعاتی خاطره انگیز و شاد را می خواند.

طبیعی است که شما در کنسرت رحیم شهریاری مهمان های ویژه ای نیز مشاهده کنید و در این سانس پدر مهندس زنوزی مالک باشگاه تراکتور مهمان است و با معرفی رحیم شهریاری وعلاقمندی اش به تراکتور و آرزوی موفقیت برای این تیم  سالن با صدای تشویق ها اوج می گیرد.

رحیم شهریاری در ادامه می گوید با توجه به استقبال شدید علاقمندان قرار بر تمدید هستیم و ان شاءالله همین جمع را در یکی از سانس های 10 تا 12 فروردین خواهیم دید و سالن با اعلام این خبربا صدای دست ها غرق شادی  می شود.

تنوع قطعات رحیم شهریاری به قدری زیاد است که انتخاب آهنگ ها برای هر سئانس را دچار مشکل می کند. کارهای خاطره انگیز نیز جایگاه ویژه ای در اجراهای این هنرمندمردمی دارند و با روشن شدن نورهای گوشی ها و اجرای قطعه ای خاص از رحیم شهریاری فضای سالن سرشار از نور واحساس می شود.
اجرای قطعه یاشا آذربایجان سالهاست که آخرین اجرای رحیم شهریاری در کنسرت هاست و با این آهنگ علاقمندان همیشگی به احترام خطه آذربایجان و ایران از جای بر می خیزند و با این موسیقی رحیم شهریاری را همراهی میکنند. قطعه آخر که اجرا می شود،رحیم شهریاری و گروه به پشت صحنه  می روند و رحیم شهریاری و گروهش که برای اجرای سانس بعدی زمان کمی برای آماده شدن دارند با علاقمندانی مواجه می شوندکه به دنبال عکس یادگاری هستند و رحیم شهریاری با علاقمندان در یک قاب قرار می گیرد وسپس به سرعت برای سانس دوم آماده می شود.

نوشته شده توسط:امیدشرکت تبریزی

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :
تصویر :

برچسب ها : 
طراحی وب سایت : پورتال ساز
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Handbag Hooks - Tiny, Yet Functional Gift Item Nobody would deny which usually handbag is essential for personal especially for the woman, considering that it may make her look elegant, charming and fashionable. However, nowadays fashion trend has get to be the only foundation of buying a handbag for many of us. Most of us have forgotten the practical utilization of handbags. Therefore, I desires to give you some assistance with how to pick from an ideal bag. The next thing that it is advisable to determine is what you always be carrying with your handbag. If you are going to make use of the handbag everyday, then most definitely you could have your wallet, your keys, cell phone, makeup plus some misc items. The amount of space these items take can really add up not to call how heavy these items can be once concepts packed into your handbag. First, knowing your figure is necessary so that you can decide the kind of handbag you wish most. This is the most important element choose a bags. Try to select a bag that suits your figure and do not copy other's styles an individual may donrrrt you have the same figure these people. Some styles suit others may not suit you well. Carrying a large handbag won't suit you if responses tall a good deal of. Whatever happened to the view of women dancing around their handbag s?! Maybe someone noticed how easy it ended up being to steal the handbag in question, or even someone else noticed how stupid it looked. Either way, in the safety thoughts and opinions it's probably for exciting workout. There are even websites that offer design and preview feature for to be able to really personalize your laptop bag. With this feature, you can play with account when selecting by altering the background color, the positioning of the picture and then the way the photo which you decide is put on the bags. Thirdly, choose a handbag to suit your closets. The color of the handbag matters alot in matching with an individual. If most of your clothing is in white, avoid choosing those grey handbags whenever they might not match great. If you are going to correspond the handbag with gorgeous clothing, it'll be better come to a decision those bright ones. Remember to choose the color that matches you. A red handbag could be a great accessory for occasion it can be will especially look beneficial for a night out when are usually dressed up for a special event. A handbag should reflect person that a person and picking a red one shows which are proud to be who are generally. You will attract many eyeballs on you with red, so in order to don't feel confident enough to do that, then just avoid it! classic leather handbag, wedding handbag, handbag hanger
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet